Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Plantafstand sjalotten


aardbeijim

Aanbevolen berichten

Ik heb sjalotten maar wat is hier eigenlijk de plantafstand van.En kan ik deze makkelijk tussen de prei zetten of stoten deze elkaar dan af of dat de ajuin te veel plaats inneemt.Hoelang is hier de groeitijd eigenlijk van.Dat ik dit bv als voorteelt doe en daarna winterprei lukt dit?

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch ruimte zat Jim, of staat alles al vol geplant, ik snap niet goed waarom je door elkaar wilt ik zou prei en sjalot niet door elkaar doen beide hebben toch ruimte nodig en het maakt niet uit kwa ruimte of je ze door elkaar of ieder netje op eigen stukje plant, neemt evenveel ruimte in.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok,maar ik heb tijdelijk plaats tekort en heb al alles gepland(van het woord plannen) waar wat moet maar daar stond de sjalot niet bij maar misschien is er binnenkort toch plaats te veel maar dat zie ik dan wel.

 

Kan ik ze ook tussen de rabarber zetten omdat alles toch onder de grond gebeurt.

 

Sorry voor het vele vragen

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja iets wat vlug groeid en je vlug kan oogsten kun je met iets combineren wat de hele zomer staat en pas in herfst geoogst wordt.

maar zolang je voldoende ruimte hebt zou ik zelf alles in eigen rij zetten gewoon voor overzicht en makkelijker werken.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je die rabarber pas geplant ?

Waarschijnlijk kan het dan wel eerste jaar wordt rabarber niet groot, later wordt rabarber zo groot dat het niet kan tenzijn je wacht met

iets anders planten nadat je rabarber hebt geoogst en meeste bladeren weg zijn, dat ga ik doen met pompoen.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...