marijk Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 vorige week ontdekte ik een hol in de groenafvalberg in mijn tuin.de groet courgettes die er lagen waren opengemaakt, het zaad opengeknabbeldik vind het geweldig, maar we vragen ons af welk dier het is,het enige dat we kunnen bedenken is dat er een rat actief is.heeft iemand een andere suggestie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijk Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Het lijkt me een groot gat voor een rat,maar het kan natuurlijk best wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 De vorm van het gat doet ook denken aan een bever. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Zou ook heel goed een bisamrat kunnen zijn. Is je tuin aan sloten? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Als een bruine/zwarte rat daar heeft vertoefd dan moet je ook wel rattekeutels kunnen zien liggen...Lijkt mij van een ietwat groter dier... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Egel misschien??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiekenboerinneke Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Ik heb in m'n tuin ook zo'n hollen, vooral in en rond het kippenhok. Bij ons zijn die helaas van ratten ( en die kunnen vrij groot worden! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts