Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Jihoe, op een zondag. Ben nu dus echt van de partij.

Ik ga snel een ruillijst in elkaar draaien.

Heb al een paar dingen die ik zeker heb.

De jaltomaat, nog 15 zaadjes, drie soorten pepers, waaronder de gewone rode cayenne en de rainbow. De lekkere slaboontjes, een pompoensoort en verder moet ik het allemaal nog even uitzoeken. En dat ga ik zo snel mogelijk uitzoeken. To be continued.

Ben nog op zoek naar verveine, muntsoortjes, leuke speciale vaste groente en kruidensoorten. Vijgenstek en andere fruitsoortjes. Bv zwarte bes, frambozen enz...

Weer een paar dingen erbij.

Pattison sunburst, 4 stuks.. is op...

Kefir starter, zie kefir.nl maar dan al echt startklaar, van mijn klaargemaakte al.

Pastinaak

Rode melde

Venkel

Tomaat millefleur

Tomaat jaune flamme ....is op.....

Rattestaartjes 6 stuks

Mexican sour

Barbarea vulgaris variegala

Millium effusum aureum

Veldsla verte a coeur plein 2

courgette kleine ronde

Dille

Mirabilis jalapa limelight 5 zaden

Stan, krijg info over paddestoelen, en kweeksetje oesterzwam. Een milde pepersoort geef? hoor ik hopelijk..

Appelvrouw krijgt brave hendrik(mocht ik dit op tijd hebben) en spitskool of iets dergelijks. Geeft, aloe vera plantje en lekker boontje.

Piroska, jaltomaat en tomaat jaune flammee, de rainbowpeper, krijg blauwe pompoen en boontjes

Beertjerinke geef jaltomaat en rainbowpeper, krijg framboosaardbei

Jorieke geef azijn en suiker, krijg zaadje van zwaankalebas en vogelhuis. Misschien kipjes.

Kruidje, krijg twee soorten piepers en framboos. Geef venkel, patinaak en twee patisonzaad

Bit, enkele muntsoortjes, hysop, Geef mirabilus jalapa, tomaat jaune flammee.

Henkg pepersoort geef ?

Jasmin dahlia verassing, geef kefir

Jizkha, geef babarea blabla en kleine ronde courgette. Krijg pepersoort en rank spinazie?

Estemy, geef mexican sour, krijg rabarber

Weknow, krijg muskaat aardbei, pol fijne bieslook en misschien chinese bieslook

indy pepersoort, geef hoor ik nog

Aalterse Willy, patissonzaaf.sunburst. krijg jostabes en mierikswortel.

Monika, krijg dragon, kervel en rode witlof..geef hoor ik nog

Kim, geef rode melde, barbarea vulgaris..krijg palmkool en bosaardbei

Erny, oregano polletje

Borderrose, geef tomaal mille fleur, pompoen en kleine ronde courgette. Krijg, anya, vivaldi, schwarzeungarin soldaten boon en doorlevende spinazie

Salamandet. Geef ?, krijg japanse wijnbes en sugarsnaps

aangepast door Gast
Geplaatst:

Hey piroska, die bobis grien paars lijkt mett wel wat maar die spekboon klinkt ook lekker. Waar kan ik je mee verblijden?? ik vul mijn lijstje steeds meer aan...

Geplaatst:

Hey. Ik heb niet het kefir plantje, ik heb de starter al klaargemaakt van zo n zakje zit dus al in de melk en kan je dus niet meer invriezen. Je kan de starter dan in de melk doen. Dit kan je steeds herhalen. Maar ik neem het maar je mee.

Geplaatst:
Esther, zou ik jouw kefir-starter mogen ? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Je kan toch ook een stukje invriezen toch? En later weer ontdooien en laten werken?

Hey. Ik heb niet het kefir plantje, ik heb de starter al klaargemaakt van zo n zakje zit dus al in de melk en kan je dus niet meer invriezen. Je kan de starter dan in de melk doen. Dit kan je steeds herhalen. Maar ik neem het maar je mee.

Ik was al bij je langs geweest, Esther..

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hoihoi! Heb je toevallig nog wat zaadjes van de rode melde en de Barbarea vulgaris variegala over? Indien ja, heb ik wel intresse in enkele zaadjes van deze voor mij nog onbekende plantjes .

• 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...