Priscilllla Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Hallo allemaal, Leuk om lid te worden van het moestuinforum! Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Priscilla Heijkoop, 31 jaar oud. Sinds twee jaar wonen we (mijn vriend, drie paarden en onze kat) op een heel mooi stukje aarde. Rond ons huis hebben we de ruimte om ook een moestuin te beginnen. Onze buurvrouw geeft ons weleens wat groente die over zijn van haar moestuin en de smaak is zo lekker . Ik vind het heerlijk om lekker buiten bezig te zijn en het lijkt mij heel leuk om je eigen groenten te zien groeien. Je weet dan ook precies wat er mee is gebeurd. We hebben al een boomgaard met wat oude bomen, en vorige week heb ik drie nieuwe appelboompjes geplant. We hebben nu in totaal 5 peren en 5 appelbomen, van verschillende soorten. O ja en ook nog een Walnoot. Binnenkort wil ik dus beginnen met de moestuin. Quote
Lynn Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
RobO Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 welkom wat een mooie plek! tip: op het forum staan veel tips voor de ombouw van gras naar moes Quote
Bit Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom ! Met 21 jaar al gezegend zijn met zo'n mooi plekkie ! Lekker hoor ! Quote
beertjerinke Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 welkom mooi stekje Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Connie Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom Priscilla Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Stan Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
dennislp Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom! @Bit; wel even je leesbril ophouden he Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Nynkef Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom Priscilla !!! 21 of 31, blijft piepjong Quote
Bit Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom! @Bit; wel even je leesbril ophouden he Hahha. Ja sorry. Maar inderdaad, met 31 is dit óók heerlijk en jaloersmakend Quote
Jorieke123 Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Priscilllla Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Geplaatst: 3 februari 2014 Bedankt iedereen! En 21 is ook goed hoor Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.