Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Hoi Monika,

Ik had Thaise basilicum voor je gezaaid maar die is vanmorgen helaas niet met mijn man mee naar Nederland gegaan (hij moet daar werken en neemt mijn MTFD-ruildingen mee) Door de servercrash kon ik niet op mijn ruillijstje kijken en ik dacht dat ik alles uit mijn hoofd toch nog goed had gedaan maar helaas, deze dus vergeten. Je gaat dus toch zaden van mij krijgen, ik stuur ze naar mijn man en hij neemt ze mee! Sorry van de zaailingen!

groetjes

Piroska

• 2 weeks later...
Geplaatst:

@ Angela, ja graag Wil je er nog wat voor terug?

@ Geedee en Appelvrouw, ik heb er zeker 30 teveel. Hoeveel willen jullie er?

Geplaatst:

Monika zou ik er een stuk of 4 van je mogen?

Als jij nog ergens naar op zoek ben dan hoor ik dat graag van je, wie weet heb ik het of kan ik eraan komen.

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

Ik zou er wel 10 extra willen. Als er geen anderen meer komen dan samen delen met Gédee? Ik keek nog even wat je zoekt, behalve de aloe vera..

Citroentijm is dat de bonte tijm? Want ik ruikt het citroen er niet zo aan af, maar daar heb ik wel een zaailing van.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
@ Angela, ja graag Wil je er nog wat voor terug?

Ik heb ook nog wel plek voor 10

Geplaatst:

Ik ben heel geïnteresseerd in zaden van groene tomatillo Amarilla (paarse heb ik al) en zaden van Golden Pearl. Hoef niet heel veel, bijvoorbeeld ~3 zaden van allebei is al meer dan genoeg. Heb je iets uit mijn lijst nodig? Ik heb ook zaden van meloenpeer Pepino, als je dat nog niet heeft (max 4 stuks, want ik heb maar 10). Schrijf me in mijn ruillist aub

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:

Hi Estemy, als je wilt, ik heb van beide ook al zaailingen.

Ik krijg al een pepino zaailing, neem aan dat ik daar dan ook zaadjes van kan bewaren voor volgend jaar. Maar toch bedankt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...