Monika Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Geplaatst: 19 februari 2014 Is er misschien iemand die nog een stekje van gember heeft? En nu ik toch bezig ben....een stekje citroengras Quote
Esthe76r Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 hey heb je voor mij kervel en dragon plantjes en toevallig ook nog can de rode witlof. kijk je ook even bij mij. Quote
Monika Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Geplaatst: 21 februari 2014 Hi Esther, zal even kijken of ik ze nog op kan kweken. En anders heb ik sowieso zaadjes voor je. Quote
Esthe76r Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 Dat zal fijn zijn. Ik heb niet veel plek voor mijn couveuses.. :-! Quote
Monika Geplaatst: 22 februari 2014 Auteur Geplaatst: 22 februari 2014 Zal m'n best doen, heb ook maar even de rode witlof zaadjes op het lijstje gezet. Quote
Piroska Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Hoi Monika,  Ik had Thaise basilicum voor je gezaaid maar die is vanmorgen helaas niet met mijn man mee naar Nederland gegaan (hij moet daar werken en neemt mijn MTFD-ruildingen mee) Door de servercrash kon ik niet op mijn ruillijstje kijken en ik dacht dat ik alles uit mijn hoofd toch nog goed had gedaan maar helaas, deze dus vergeten. Je gaat dus toch zaden van mij krijgen, ik stuur ze naar mijn man en hij neemt ze mee! Sorry van de zaailingen!  groetjes Piroska Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Monika Geplaatst: 27 maart 2014 Auteur Geplaatst: 27 maart 2014 Hoi Piroska, Zaden zijn ook helemaal prima, dank je wel  Groetjes Monika Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Monika wilde je nog 2 piepschuimen zaaibakjes? Kijk even op het topic daar als je wilt... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Monika Geplaatst: 5 april 2014 Auteur Geplaatst: 5 april 2014 Is er iemand toevallig nog op zoek naar zaailingen van knolselderij? Quote
geedee Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Ik wil er nog wel wat als je er teveel hebt    gek op knolselder  Quote
angela (†maart 2025) Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Ik zag op je lijstje dat je nog rode mais zocht nu heb ik die niet maar nog wel painted mountain als je wil? Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Als je genoeg knolselders hebt wil ik ook wel..ik kan er nog wel een stelletje kwijt. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Monika Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 @ Angela, ja graag Wil je er nog wat voor terug?@ Geedee en Appelvrouw, ik heb er zeker 30 teveel. Hoeveel willen jullie er? Quote
Connie Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Monika zou ik er een stuk of 4 van je mogen?Als jij nog ergens naar op zoek ben dan hoor ik dat graag van je, wie weet heb ik het of kan ik eraan komen. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Monika Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 Tuurlijk Connie, staat genoteerd. Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 @ Geedee en Appelvrouw, ik heb er zeker 30 teveel. Hoeveel willen jullie er?Ik zou er wel 10 extra willen. Als er geen anderen meer komen dan samen delen met Gédee? Ik keek nog even wat je zoekt, behalve de aloe vera..Citroentijm is dat de bonte tijm? Want ik ruikt het citroen er niet zo aan af, maar daar heb ik wel een zaailing van. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Monika Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 @Appelvrouw, geregeld Volgens mij niet, maar de bonte is ook prima. Hoe meer soorten, hoe meer vreugde @Angela, dank je wel Quote
Loraine Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Hoi Monika Ik mis de tomatillo purple zaailing nog in je lijstje Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
geedee Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 @ Angela, ja graag Wil je er nog wat voor terug?@ Geedee en Appelvrouw, ik heb er zeker 30 teveel. Hoeveel willen jullie er? Ik heb ook nog wel plek voor 10 Quote
Monika Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Das mooi, neem ze gewoon allemaal mee en dan kunnen jullie meenemen hoeveel jullie willen. Quote
Monika Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Heeft er iemand toevallig leuke vetplantjes voor in de tuin? Quote
Estemy Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Ik ben heel geïnteresseerd in zaden van groene tomatillo Amarilla (paarse heb ik al) en zaden van Golden Pearl. Hoef niet heel veel, bijvoorbeeld ~3 zaden van allebei is al meer dan genoeg. Heb je iets uit mijn lijst nodig? Ik heb ook zaden van meloenpeer Pepino, als je dat nog niet heeft (max 4 stuks, want ik heb maar 10). Schrijf me in mijn ruillist aub Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Monika Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Hi Estemy, als je wilt, ik heb van beide ook al zaailingen. Ik krijg al een pepino zaailing, neem aan dat ik daar dan ook zaadjes van kan bewaren voor volgend jaar. Maar toch bedankt Quote
Estemy Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Doe me dan zaailingen (1 van allebei), maar misschien wil je iets anders van mijn lijst? Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.