Cupcakeje Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Geplaatst: 1 maart 2014 je maakt mij helemaal blij! Wat wil je van mij ?? Quote
SuusP Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Kan ik je nog verblijden met enkele sjalotjes (Red Sun)? Kon de verleiding niet weerstaan bij de plaatselijke doehetzelvert, maar zo'n zakje is veel te veel voor mij. Hebben? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Erny Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Op zich hoef ik ook nix terug... maar na spieken naar wat die Stock Night Scented eigenlijk is kom ik toch wel erg in de verleiding om daar wat zaad van te willen want ik zie paarse bloemetjes... Quote
Nynkef Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 De steviaplant staat nu al 2 weken binnen in de warmte, maar tot zover nog geen enkel teken van leven Quote
Cupcakeje Geplaatst: 2 maart 2014 Auteur Geplaatst: 2 maart 2014 @suus ja daar wordt ik blij van !!@ernyz ik bewaar voor jou de paarse bloementjes @nynkef we kijken wel of jij nig gaat leven maakt niks uit ! Quote
Nynkef Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Helaas de steviaplant doet nog geheel niets de kale takken voelen wel stevig aan maar er is nog geen groen te zien toch meenemen ?? Quote
eelzuhtjuh Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Als je ze nog hebt wil ik wel wat van je paprika plantjes. In ruil heb ik heb zaad van deze spruiten:Â https://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/groentezaden/sub,2/pid,1067/rubine Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/Â
Stan Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Hoi ik wil de hot Jalapeño wel met je ruilen. staat er iets op mijn lijstje dat jij wil hebben ? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
SuusP Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Cupcakeje, ik heb een oeps momentje gehad. Via Weknow Rose de Bern zaad gekregen en zelf gezaaid. Plantjes zijn goed opgekomen dus daarvan heb ik nu meer dan genoeg. Schrap 'mijn' RdB dus maar Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
eelzuhtjuh Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 In dat geval wil ik de RdB van Suus wel weer bietsen hahaha. Ik hoor ook nog graag even van je of je baat hebt bij de rode spruit? Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/Â
Cupcakeje Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 hey eezeltjuh. De paprika is niet heel goed opgekomen. Dus die ga ik nog een keer bijzaaien om mee te kunnen nemen. Dus dat is nog even afwachten Rose de Bern stekjes heb ik genoeg, Dus daar kan je er wel twee of drie van krijgen Die spruitjes zijn super tof! Dus die wil ik wel ! Quote
Cupcakeje Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Cupcakeje, ik heb een oeps momentje gehad. Via Weknow Rose de Bern zaad gekregen en zelf gezaaid. Plantjes zijn goed opgekomen dus daarvan heb ik nu meer dan genoeg. Schrap 'mijn' RdB dus maar   Zal ik doen geen probleem! Quote
eelzuhtjuh Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Met de RdB ben ik ook erg blij want ik heb mijn zaadjes kwijt gemaakt. Of ik had ze niet, ik weet het niet meer hahahaZal het spruiten zaad meenemen. Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/Â
fred81 Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 hallo Je schrijft glazen flesjes van ongeveer een halve liter. Bedoel je echte flesjes (drinken ) of bokalen?als het bokalen mogen zijn zal ik eens kijken heb er genoeg. groetjes frederik Quote
Cupcakeje Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Geplaatst: 3 april 2014 bokalen zijn ook top! ALs het maar dicht kan zie jij nog iets leuks van mij?? Quote
angela (†maart 2025) Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Heb je toevallig nog een tigerella tomaat over? Quote
Nynkef Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 De steviaplant doet nog steeds helemaal niks, dus ik gooi hem weg. Helaas Quote
SuusP Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Cupcakeje, als het je niet uitmaakt geef dan "mijn" Tigerella maar aan Angela. Ik heb echt belachelijk veel tomaten al, moet wat te wensen overhouden voor volgend jaar Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Monika Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Ik heb net alle tomaten geteld en heb wel een Tigerella over. Dus die kan ik wel voor jou Suus of voor Angela meenemen. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Geplaatst: 8 april 2014 ik heb nog wel een tigerella over angela zal hem voor je meenemen:) Quote
Cupcakeje Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Geplaatst: 8 april 2014 De steviaplant doet nog steeds helemaal niks, dus ik gooi hem weg. Helaas  Helaas niks aan te doen! Quote
angela (†maart 2025) Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 ik heb nog wel een tigerella over angela zal hem voor je meenemen:) Zoek je zelf nog iets? Quote
Cupcakeje Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Geplaatst: 8 april 2014 Zo een krijtstift die op jou lijstje staat zou ik heel graag hebben Daar was ik nou net naar opzoek Quote
fred81 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 bokalen zijn ook top! ALs het maar dicht kan zie jij nog iets leuks van mij?? na wat zoeken heb ik nog weck bokalen van 1/2l zonder ringen over.als je ze wil breng ik ze mee. groetjes frederik Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.