Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen, nu met foto's!

Komkommerenkwel

Recommended Posts

Komkommerenkwel is mijn naam!

Ik ben vrouw, 27 jaar, samenwonend, een poezendame (ahum, theemuts) en ja, voor het eerst een heuse tuin!

Wegens geldgebrek is de tuin momenteel een enorme puinhoop (bedankt vorige bewoners!) maaar, zo ongeveer het eerste wat we gedaan hebben is een hoekje vrij maken voor mijn moestuintje. Groot is het niet, zo'n 1 meter breed en 2 meter lang (dat gaat 4 worden) maar ik ben er super blij mee Zaadjes en benodigdheden heb ik ook al. Vorig jaar mijn eerste probeersels gehad maar euhhh, dat was niet zo'n enorm succes. Dit jaar met wat meer kennis gaat het hopelijk beter haha.

Verder heb ik allerlei andere hobby's, werk ik en geen idee wat jullie nog meer willen weten dus als je vragen hebt, ga je gang!

[EDIT] Foto's van vorig jaar staan op pagina 2!

Edited by Guest

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

Welkom en we zijn gek op foto's.

Haha, dat had ik gelezen ja. Foto komt nog!

Nu staat de boel er nogal armetierig bij momenteel hoor. Heb vandaag net alles zaaiklaar gemaakt (geschoffeld ende zo) maar zal binnenkort wel een foto plaatsen

@Connie: Euh, ik ben nogal van de woordspelingen en dit kwam spontaan in me op

@ Bit: Oh leuk! Dan ga ik me daar ook nog wel even laten zien.

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

Welkom! En veel lees-plezier.

En ik was wel heel nieuwsgierig naar je avatar. Wat is het verhaal?

Ik zie niet echt de poezendame erin terug.

Haha, mijn avatar komt van de hilarische cartoon serie Metalocalypse, dus dat je er geen poezendame in terug ziet kan kloppen

Bedankt voor de verwelkoming allemaal!

Even wat foto's van vorig jaar:

plantjesdag5kiemen_zps49f530fb.jpg

Op de 5e dag begonnen er al wat kiemen op te komen

3bbcd82d-4264-480e-bec2-c7da3b29c1a4_zps13952889.jpg

Zo zag de vensterbank er uit op dag 18

plantjesvensterbank_zps68e4b303.jpg

Het werd lekker druk!

snormetpompoen_zps06b0a861.jpg

De enorme uit de kluiten gewassen pompoen plant (werd nog veel groter )

Zo, en dat was het wat betreft vorig jaar. De opbrengst was niet geweldig, de tuin was te laat klaar voor een aantal planten. De tomaten en bonen hebben het goed gedaan, de pompoen ook (iets TE goed) en de lente uitjes en sla ook. Hopelijk gaat het dit jaar beter