simke Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Vandaag was is aan het grabbelen tussen het oude gereedschap en daar vond ik een snoeischaar. De vraag is dan ook is een felco snoeischaar de enige snoeischaar die je uit elkaar kan halen en de snij bladen vervangen. Ik wil graag weten of ik dus een felco snoeischaar heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Ehmmm.... Dácht het niet hoor. Er zijn er wel meer die verwisselbare bladen hebben, ook meerdere die die kleur rood hebben.Bij Felco staat de naam Felco op de schaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simke Posted February 20, 2014 Author Share Posted February 20, 2014 Staat het er in gegraverd en waar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Ik dacht in het stalen huis, waar het blad op vast zit ? Haha , weet ik eigenlijk niet. Maar het staat wel ergens, duidelijk zichtbaar. Is het bij jou niet te vinden, is het geen Felco. Beetje een omgekeerde redenering van mij, maar ik heb m op de tuin liggen, kan nu niet even chechen. ( google ? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokat Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Simke, als het je de moeite is, op deze website zie je onderaan een felco2, het standaardmodel aan 60 euro.Ik weet niet of je het nog goedkoper kan vinden. Ik heb de mijne zo'n 25 jaar geleden gekocht aan de helft van de prijs en vond het toen ook veel geld, maar slechts een verdubbeling op 25 j is niet overdreven. Mijn felco gaat nog mee, ik heb het mes al 1 keer vervangen.Of, je zoekt eens een geschikte gelegenheid om jou een cadeau te laten doen ? http://www.tuinadvies.be/shop/rubriek.php?rid=47 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Bijna alles kun je uit elkaar halen maar of er ook originele reserve onderdelen zijn die dus goed passen is de vraag.Ga naar een winkel en vraag het na. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simke Posted February 28, 2014 Author Share Posted February 28, 2014 Ik heb mijn schaar mee genomen naar de winkel. Maar het was geen felco schaar. Ik heb heb mee naar de tuin genomen en daar gaat een oud baasje mijn schaar even slijpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts