Geplaatst: 21 februari 201412 j Lekker:- rode en gele bieten (en ook wel witte bieten)- tsoi sim (heerlijk!)- mais Niet zo lekker:- ijskruid, ik houd niet zo van het mondgevoel er van- palmkool vind ik duidelijk minder lekker als boerenkool Dit jaar ga ik proberen:quinoa, rode ijsbergsla, snijkool, rode spitskool, mizuna, capucienbaard, engelwortel (als het dit jaar tenminste wel op wil komen, ziet er nog niet zo naar uit), oesterblad, rankspinazie, en hopelijk kiemt dit jaar de zeekool wel.
Geplaatst: 21 februari 201412 j Het zou spannender worden als je hier maar één keer mocht posten met drie favorieten én drie negatieven. Aangezien dat niet zou gaan lukken, zal ik het over mijn hertshoornweegbrees hebben, die alweer uit beginnen te lopen. Echt lekker spul. Ik zal het ook even melden in wat we uit eigen tuin gegeten hebben en in de fenologische draad.
Geplaatst: 21 februari 201412 j hahaha huub ik heb hjet volgens mij aan jou te danken dat wij dit jaar ook hertshoornweegbree in de tuin krijgen, zonder dat je het weet!
Geplaatst: 22 februari 201412 j Nu weet ik het... Zo gaat het op een forum hè? Ik wist ook niet van de hh weegbree (onder veel andere) voordat ik het hier op 't forum las. En zo steken we elkaar aan. Ik weet wel dat ik het er heel vaak over heb, en nogmaals, ik eet het bijna dagelijks, ben echt blij dat ik van de week nieuwe uitlopers ontdekte.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.