Geplaatst: 22 februari 201411 j Ik ben Brigitte, en hou van groenten en kruiden, en alles wat ermee te maken heeft .Met de GROTE hulp van mijn oudste dochter staat ons tuintje al klaar voor wat gaat komenDe zaadjes zijn hier ten huize al mooi aan het kiemen, en er zijn al enkele groenten blaadjes te zien:-)Eenmaal groot genoeg verhuizen die naar de serre en dan richting tuin Mijn groentetuin is door ziekte een jaar door iemand anders bewerkt, maar is nu weer te volle mijn groentetuin ik plaatst er wat voor en erna foto's Groeten Brigitte
Geplaatst: 22 februari 201411 j Wauw...wat een verschil 'voor' en 'na'.Een mooi stuk tuin...'k wens je een goed moestuinseizoen en veel plezier met je tuin.Succes
Geplaatst: 22 februari 201411 j Welkom en ziet er strak uit de tuin. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 22 februari 201411 j Hoi Brigitte, welkom op het moestuinforum:wave: Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 23 februari 201411 j wow, dat zier er echt goed uit.welkom en veel plezier ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Geplaatst: 23 februari 201411 j Welkom een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 23 februari 201411 j Hoi Brigitte, welkom op dit forum! Wat zal jij blij zijn dat je het dit jaar weer heerlijk zelf kunt gaan doen en je hebt een behoorlijk grote moestuin zeg!daar is mijn vierkante meter zak niets bij (ben nog niet eens een beginner aangezien ik dit jaar ga beginnen) LOL Heel veel suc6 en plezier, zowel hier op het forum als met je moestuin! Vrolijke groet, Margreet
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.