Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi ik wil e.e.a. aan spullen die niets met de moestuin te maken hebben hier ruilen tegen moestuin spul of paddenstoelen broed e.d. Kom maar met een bod. Het is ook wat groot om te versturen maar ook brengen heb ik niet heel veel trek in tenzij je heel veel wil hebben van de kinderkermis spellen(dan zouden we wat kunnen regelen). Ik heb deze spellen in de afgelopen 3 jaar gemaakt voor mijn stichting welke nu ontbonden is. We gebruikte deze bij o.a. de straatspeldag en andere kinderfeestjes. Niet op alle foto's zijn de spellen klaar en ik heb ook nog andere o.a. een reuzen ganzenbord in de pokemon uitvoering en nog wat van dat soort spul. Daar kan ik wel op verzoek foto's van laten zien.

speeltoestellen16721393273726.jpg

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Ook ik heb nog wel iets liggen waar 1 van jullie misschien nog iets mee kunnen/aan hebben.

Een paar splinternieuwe voetballenschoenen, mijn zoon wilde graag weer op voetballen.

Maar voor meneer er op zat wilde hij natuurlijk eerst die blitse opvallende schoenen.

Afijn, eenmaal aangeschaft zag hij toch maar af van het voetballen

Hier staan ze te verstoffen....dus een liefhebber?

20140206160438-Small56201393624594.jpg

De maat is 39 en 1/3

20140206160340-Small18371393624649.jpg

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

• 6 maanden later ...
Geplaatst:

Zijn die kermis spullen nog goed op te vouwen? Ik heb nog wel redelijk ruimte achterin de auto (moet een dak in passen), misschien krijg ik het mee. Ik vind vooral de giraf leuk. De rest zie ik nog niet goed wat het is. Twee clowns waar je een bal door het gat gooit?

Reuzenganzenbord klinkt ook ERRUG leuk. Ik wil best wat meer foto's zien.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:

Tsja Ken meer foto's heeft niet veel zin. Ik moest er toen vanaf. Ik heb dus al veel weg gedaan. De giraf heb ik nog wel en de clowns bak 1ste foto.

Wat ik nog heb neem ik dus voor je mee en past in je auto(anders krijg ik het ook niet mee en ik heb geen opendak ).

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Ik heb hier nog een handpers die ik voorheen wel gebruikte om ter plekke de druiven in een lekker glaasje sap om te toveren. Ik heb er 2 dus 1 mag weg. Je kunt er ook ander sappig fruit mee uitpersen. Iemand interesse? Hij ziet er ongeveer zo uit:

pomplemousse55311411429786.JPG

foto ff snel van inet afgepikt

ruilen voor 3 weck glazen 500ml of 2x1 liter-beugelflessen of 2 pakjes Gilse gelei speciaal 3:1 vind ik t wel waard

Geplaatst:

Ja !! hiero !

Best graag zelfs. 2 pakjes Gilse gelei speciaal 3:1 dan, dat heb ik nog.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...