appelvrouw Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Voor wie voor me wil sparen tot aan de moestuinforumdag:Heel graag de kleine netjes van sinaasappelen/mandarijnen/uien enzovoorts die je anders weggooit, en vooral ook heel graag de doppen en de ringen van frisdrankflessen/melkflessen etc Heel erg bedankt!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jizkaha Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Joh, ik heb al een zak vol netjes voor je liggen Quote Zelluf doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 aan de netjes ga ik proberen te denken. Doppen spaar ik al voor mijn schoonmams, we zijn met de familie nu al een tweede persoon aan een hulphond aan het helpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 ik ga het proberen te onthouden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 27, 2014 Author Share Posted February 27, 2014 Super!Ik wil voor ons dorpsfeest laten zien wat je allemaal aan versieringen kan maken met weggooispul..en dan vooral met gekleurde zaken zoals die doppen, netjes en ringen. Ik zal er zeker foto`s van laten zien... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Ik zal ze ( vooral doppen) aan de kant houden voor je! Het gaat om alle soorten plastic doppen, dus ook van pakken fris enzo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 27, 2014 Author Share Posted February 27, 2014 Leuk Kim graag. Ja alle soorten doppen, groter en kleiner, en eventueel ook de ringen waarmee ze aan de fles vastzitten... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Hey Jet, ik kan aan veel witte doppen en ringen komen waarschijnlijk.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 We verzamelen ze voor je neem ze mee op mtfd Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 2, 2014 Author Share Posted March 2, 2014 Dank jullie! Esther, gekleurde doppen is het leukst voor mijn slingerproject, maar wat witte doppen ertussen zal ook leuk zijn... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Ik ga mn best doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 Fijn, dank Indy Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Jet, ik heb al een zakkie met doppen niet alleen wit maar ook rood en groen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 18, 2014 Author Share Posted March 18, 2014 Super ( kleuren van de Italiaanse vlag.. ) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 25, 2014 Author Share Posted April 25, 2014 Ik ben heel blij met alle dopjes en netjes ..netjes voor mijn slinger en doppen gaan naar de kleinzonen. Bedankt allen!Maar bij een van de zakken met netjes zat een zwarte rits van ongeveer 25 cm lengte..iemand die kwijt Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts