Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor wie voor me wil sparen tot aan de moestuinforumdag:

Heel graag de kleine netjes van sinaasappelen/mandarijnen/uien enzovoorts die je anders weggooit, en vooral ook heel graag de doppen en de ringen van frisdrankflessen/melkflessen etc

doppen-669x29756471393493320.jpg

Heel erg bedankt!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

aan de netjes ga ik proberen te denken. Doppen spaar ik al voor mijn schoonmams, we zijn met de familie nu al een tweede persoon aan een hulphond aan het helpen

Geplaatst:

Super!

Ik wil voor ons dorpsfeest laten zien wat je allemaal aan versieringen kan maken met weggooispul..en dan vooral met gekleurde zaken zoals die doppen, netjes en ringen. Ik zal er zeker foto`s van laten zien...

Geplaatst:

Ik zal ze ( vooral doppen) aan de kant houden voor je! Het gaat om alle soorten plastic doppen, dus ook van pakken fris enzo?

Geplaatst:

Dank jullie! Esther, gekleurde doppen is het leukst voor mijn slingerproject, maar wat witte doppen ertussen zal ook leuk zijn...

• 2 weeks later...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

Ik ben heel blij met alle dopjes en netjes ..netjes voor mijn slinger en doppen gaan naar de kleinzonen. Bedankt allen!

Maar bij een van de zakken met netjes zat een zwarte rits van ongeveer 25 cm lengte..iemand die kwijt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...