Bit Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Kers Samba nu geheel in bloei: Kers Hedelfinger komt net in bloei: Pruim D'Althan nu ook echt vol in bloei: Rode bes Jonkheer v Tets: Notarisappel is bijna zo ver: Quote
thea Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Ja wij lopen twee weken achter. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Frank Houweling Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Geplaatst: 30 maart 2014 Ik doe ook nog maar even een bijdrage Nog een keer Amandel 'Robijn'; blijft mooi. En een wilde nectarine 'Honey': Zure kers 'Morel P2' Nashipeer 'Niitaka' Pruim 'Czar' Wilde bittere honingbes. In deze struik zitten echt honderden bloemen, en bijna evenveel bijen! Ook de roodbladige perzik 'Rubira' profiteert mee van de bezoekers van de honingbes: Wilde zoete honingbes: Zoete kers 'Regina' (eerste kersenboom met bloesem) Peer 'Precoce de Trevoux' Roodbladige zuilappel 'Maypole' heeft al volle knoppen. Over een paar dagen/weken dus een bloesemfoto Wintergroene blauw bes 'Sunshine Blue' met opvallend rode knopjes: Blauwe bes 'Hortiblue Petite' is ook zo enorm vroeg! Roodbladige sierpruim 'Trailblazer' Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Almond Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Mijn pruimenboompje En mijn andere boompje (Amandelbloesem?) Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Winters Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Wauw wat mooi! Ik heb een mini-appelboompje in de tuin staan, die begint nu pas bladeren te krijgen.Dus ben benieuwd.. Quote
Erny Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Dezelfde knop (als op eerder geplaatste foto) van de Prunus Belle du Thuin is toevallig ook de eerste bloem die open is... Gisteren nog niet, vandaag wel. Sierappeltje ernaast is nog niet zo ver... Quote
appelvrouw Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 prachtige foto`s allemaal zeg!Dit hier is de blauwe bes..ik denk de patriot.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Terra nullius Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Kers 'Lapins', eerste bloeier onder de kersen hier Peer, ras onbekend Sierkerselaar Quote
geertlaurent Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Mijn 'Prunus Avium Mini', een kleine zoete kers dus. Welk ras het effectief is stond destijds jammer genoeg niet op het omschrijvende kaartje. Quote
endetjes Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Ik heb ze open gekeken en vandaag was de dag!Mijn eerste appelbloesem!!!! Ik ben zo blij Ik heb deze boom vorig jaar bij de Aldi gekocht. Ik weet er verder niets vanaf behalve dat het een jonagold is. De boom zit trouwens vol met knoppen maar moet ik nog iets doen om appeltjes (bevruchting) te bevorderen. Misschien trillen zoals bij tomaten of met een wattenstaafje aan de gang? En van zo'n stuk als op de foto...als het appels worden moet ik dan een aantal weghalen (zoals druiven krenten) Anders past het toch niet? Mijn foto (niet zo scherp. Bij schemer zonder flits want anders was hij overbelicht) Quote
Erny Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 De fruitbomen tegenover de moestuinen beginnen nu ook te bloeien... Zie dat bloesempje rechts onder... Dat is deze: En dit is waarschijnlijk degene die z'n sporen in de meidoornhaag heeft achtergelaten: Quote
T0M Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Volgende beelden wil ik jullie niet weerhouden, deze zijn gemaakt op slechts 5 minuutjes van m'n thuis in de grootste hoogstamboomgaard van Vlaanderen. Quote http://www.miemuis.be Voor vrolijke, handgemaakte kinderkledij uit biologische stofjes.
appelvrouw Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Zo mooi! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
T0M Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 meer dan 40 hectare full of pleasure (althans nog voor één weekje) Quote http://www.miemuis.be Voor vrolijke, handgemaakte kinderkledij uit biologische stofjes.
Winters Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Wat mooi Tom, prachtig! Mijn appelboompje begint nu aardig wat blaadjes te krijgen. Alleen nog geen bloesem.. Quote
Salamandertje Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Joehoe ik mag sinds een paar dagen ook mee doen Quote Bzzzz...
thea Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 De nashi peer en nashi appel in de bloei.zwarte -rode- bessen.aardbeien aan de bloei. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Piroska Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Kers, Morel Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Mari Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Zo prachtig die bloesems Nog wat bloei van vandaagKweepeerRode trosjesbesKersenbloesem Quote
Winters Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Jááá! Roze knopjes in mijn appelboompje! Quote
appelsientje 60 Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 En deze zijn van het kersen boompje en de twee appels Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
aalterse-willy Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Hier ook enkele bloesem foto's, de anjer is een moederplant van welke ik de stekken genomen had, daarmee weten jullie wat ge krijgt.Ook de Josta bloeit nu volop evenals de andere boompjes, al dan niet duo's.Ouderwetse sleutelbloempjes, mooi toch?JostaZuilappelEn pruimen ookKersenDe oude getrouwe perziken, die paarse.Duo kersDuo peerDuo appelAnjers. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.