Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zijn er mensen die internationaal zaken doen?

Featured Replies

Geplaatst:

Voor ons studentenbedrijfje (zie http://www.trackon.nl) moeten we een (fictief) export-plan schrijven. In dit export-plan moeten we 5 landen (Duitsland, Turkije, Griekenland, Polen en Hongarije) beoordelen op diverse criteria. Daarna moeten we voor twee landen die we selecteren een uitgebreid plan schrijven, en uiteindelijk één land uitkiezen waar we het beste naartoe kunnen exporteren.

Voor elk land moet er ook minimaal één interview afgenomen worden. Daarom mijn vraag:

Zijn er hier mensen aanwezig die zaken doen met bedrijven in Duitsland, Turkije, Griekenland, Polen en/of Hongarije, en die deze of volgende week tijd hebben om per PM een paar vragen te beantwoorden?

En het plan is 100% fictief. Het is dus niet zo dat jullie antwoorden het verschil tussen leven of dood vormen: jullie hoeven dus niet uren na te denken over de antwoorden

Groeten,

Dennis

Geplaatst:

Hoezo is het plan fictief? Student company is toch juist bedoelt om alles "echt" uit te voeren?

Ik zit momenteel zelf ook in het SC-traject. Dit is ons product: http://mlrtrading.nl/

Alleen bij ons duurt het traject maar een jaar Twee jaar is wel beter denk ik om een SC te runnen.

Geplaatst:

Kies dan maar voor Duitsland, die gasten spreken iets wat op Nederlands lijkt .

En als je dan hier bij mij in de buurt gaat zitten, dan liggen Polen en Tsjechie (oke, valt buiten het projekt) op loop afstand.

Verder zijn er erg veel Nederlanders die naar Duitsland xporteren, deze zijn gemakkelijk te vinden.

Bijvoorbeeld ene Jeroen Bosch die bier naar Duitsland exporteert, dat is zoiets als water naar de zee dragen.

Google & youtube maar eens op : "Jeroen Bosch" bier Berlijn.

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.