Borsalino Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 Mooi om te zien hoe mooi ze gezond opgroeien. Quote
veuvecouderc Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Gaat goed zo Borsalino, staan er prachtig bij! Ik krijg helemaal zin om volgend jaar ook mijn twee blauwe tonnen met aardbeien te vullen. De tonnen heb ik dus al, nu nog 100 aardbeienplantjes Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
Helly Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Ziet er geweldig uit in die ton! Hoe kom je aan zo'n ton als je niet een nieuwe wilt kopen? (was ik even naar benieuwd) Quote Good things come in small packages
Borsalino Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 Ziet er geweldig uit in die ton! Hoe kom je aan zo'n ton als je niet een nieuwe wilt kopen? (was ik even naar benieuwd) Was ook geen nieuwe, is een gebruikte gekocht via internet, was zo goed als nieuw. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Kosten zo'n 5 a 10 euro ofzo. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Ik neem aan dat dat gebruikte prijzen zijn. Dat valt dan nog mee voor zo'n grote ton. Quote Good things come in small packages
Borsalino Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 Ik heb 20€ betaald met deksel voor een van 210 liter.15€ zonder deksel met afgezaaagde bovenkant. Quote
Erwin Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 Ze doen het goed Borsalino. Zien er echt goed uit. Mooi reclameplaatje voor aardbeienplanten. Succes verder. Quote
Borsalino Geplaatst: 16 mei 2011 Auteur Geplaatst: 16 mei 2011 Ze doen het goed Borsalino. Zien er echt goed uit. Mooi reclameplaatje voor aardbeienplanten. Succes verder. Komen ook van de beste vriendelijkste kweker van de Lage Landen he Erwin? Quote
aardbeijim Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Ik zal dit weekend ook foto`s maken van mijn plantjes.Heb al veel bloemetjes moeten weghalen. Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Borsalino Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Geplaatst: 19 mei 2011 Ik zal dit weekend ook foto`s maken van mijn plantjes.Heb al veel bloemetjes moeten weghalen. Heb jij er ook staan in een ton of dergelijke? Quote
aardbeijim Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Neen ik heb planten van hem gekocht en in mijn gewone ruggen voor aardbeien gezet in mijn moestuin topic staan denk ik foto`s.Heb ze ook onder de rode bessen gezet.Groeien goed hoor. Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
rommert Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 hoeveel plantjes staan er nu in die ton borsalino? Quote
Helly Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. En vooral: hoeveel aardbeien (ofwel kg's) verwacht je daar vanaf te halen? Quote Good things come in small packages
jasmin Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Volgens mij is die regenton van B. een soort wachtbed voor volgend jaar... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
aardbeijim Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 hoeveel plantjes staan er nu in die ton borsalino? Zie eerste post van dit topic Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Borsalino Geplaatst: 20 mei 2011 Auteur Geplaatst: 20 mei 2011 Er staan er meer in dan ik er wilde in zetten, er zaten meer plantjes in per pakje, denk een 65 stuks. Helly, verwacht weet ik niet, maar ik weeg altijd alles en gaat in Excell bestandje, zo weet ik achteraf alles over mijn plantdatums en oogsten. Jasmin dat heb je zeer juist gedacht, ofwel kan je gedachten lezen of ken je mij al een beetje Quote
Borsalino Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Geplaatst: 25 mei 2011 Vanaf vandaag verwijder ik geen bloemtrosjes meer.Ze mogen hun gang gaan. Quote
Borsalino Geplaatst: 27 mei 2011 Auteur Geplaatst: 27 mei 2011 Vandaag zag ik dat de bloemtrossen en uitlopers eraan komen, dat belooft. Quote
rommert Geplaatst: 27 mei 2011 Geplaatst: 27 mei 2011 die uitlopers kunnen niet wortelen in de grond.hoe doe je dat dan? of knip je die gewoon weg? Quote
Borsalino Geplaatst: 27 mei 2011 Auteur Geplaatst: 27 mei 2011 die uitlopers kunnen niet wortelen in de grond.hoe doe je dat dan? of knip je die gewoon weg? Dat moet ik nog uitdokteren.Denk ze in een potje te zetten en deze op de 1 of andere manier met iets in zo een gat vast te haken ofzo. Quote
Borsalino Geplaatst: 28 mei 2011 Auteur Geplaatst: 28 mei 2011 Ga het allebei proberen gok liever op 2 paarden dan op 1 mank Dus potje vasthaken-maken aan de ton en uitloper erin laten wortelen.Eerste stek als die groot genoeg is afknippen en in potje steken. Het gaat nu razendsnel, overal bloemstelen en uitlopers die tevoorschijn komen. Quote
rommert Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 bij mijn aardbeien is er nog maar 1 echte uitloper.en ze maken allemaal al aardbeien.echt heelveel. Quote
Borsalino Geplaatst: 28 mei 2011 Auteur Geplaatst: 28 mei 2011 bij mijn aardbeien is er nog maar 1 echte uitloper.en ze maken allemaal al aardbeien.echt heelveel. Maar welk ras is het, Mrak is een hangaarbei dus die maakt daardoor uitlopers. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.