Jump to content

Eelzuhtjuh's 2014

eelzuhtjuh

Recommended Posts

Voor de liefhebbers; mijn vaste kruipende bonenkruid (satureja montana) begint behoorlijk groot te worden.

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn kan ik wel een stuk afsteken. Moet hem toch gaan verplaatsen dus dan hak ik er net zo goed een bonk vanaf.

Waarschijnlijk ga ik ook veel te veel tomaten zaailingen hebben. Ze zijn nog wel erg klein maar die neem ik wel mee voor de zaailingen tafel.

Nog wat laatste dingen waar ik misschien nog iemand blij mee kan maken:

- Stekjes van framboos Fallgold

- Thymus Praecox "Albiflorus" Zeer fijn wit bloeiende thijm soort die niet so sterk geurt maar wel veel bijen lokt (kruipt) (zie hier voor foto's het-grote-tijmsoorten-topic-t9951.html )

- Thymus praecox 'Coccineus' Zeer fijn paars bloeiende thijm soort

- Stuk vaste kruipende bonenkruid

- Thymus serpyllum “Doone Valley” (kruipthijm)

- Doornloze braam (merkloos)

tuurlijk Jet, die heb je vorige MTF ook van me gekregen is het toen niets geworden?

Ik vind hem niet meer terug. Maar bijna alle kruiden die ik wilde laten overwinteren zijn in de tijd dat ik lang in NL was verdroogd omdat verzorgster niet wist dat ik in de koude kamer planten had daar stond bv ook cassis- en ananassalie. En als hij toch in de tuin staat weet ik niet welke het is. Dus graag een stukje

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎