Piroska Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Grappig..want het zwaard van shannara heb ik..ik heb het net aan stiefzoon gegeven, die is gek op fantasy. Het vervolg erop, is dat 1 boek?Schapenboekje pak ik voor je in. Heb je: de man die zijn vrouw voor een hoed hield van Sacks? Ja sure die heb ik! (geweldig boekje) En het vervolg op dat zwaard is zover ik kan zien de elfenstenen van Shannara. Daar staat tenminste op dat het het vervolg is dus.. vandaar. Die 2 doen? Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Nah ik wroet een beetje in de boekenkast vanaf mijn luie stoel, ben ook te lui om op te staan dus heb maar een klein stukje kast. Julian May, de gouden halsringJean-Christophe Rufin, GlobaliaJames Redfield, de celestijnse belofteTanith Lee, Het boek van de dodenWim Gijsen, de dromenweverJulian May, De tegenstreverJulian May, de troonveroveraarKatharine Kerr, zilverdolk ik ken deze boeken allemaal niet want ik heb echt een hekel aan fantasy en dat soort dingen dus ik weet niks van deze boeken. Vind verder nog een boek over dromenuitleg en 1 over knopen, dus knopen met touw, soort macramé zegmaar. Verder kom ik niet want dit was de onderste plank van de kast, de rest kan ik niet bij vanuit mijn stoel. Mocht je nog uit je luie stoel komen en nog meer fantasy tegen komen dan hoor ik het graag.Die boeken van J. May dat is een serie alleen deel 1 ontbreekt in dit lijstje.Die van Kerr is ook deel van een serie. Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Geplaatst: 23 maart 2014 O, dat wordt dan niks..dank je wel Angela... oe Piroska..dit is een boekenruiltopic..of weggeven..wil je al die boeken kwijt? Ik kan me het wel voorstellen, ik kan ook zo op die manier beginnen aan mijn boekenkast..maar nee, ik doe het toch maar niet, ik moet het ook allemaal verslepen vanuit France.. Nee nee, brooks wordt een eindeloze toestand begrijp ik..met wel 30 boeken( zie post angela) maar het boek van Sacks: graag! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 OK angela, misschien morgen als ik meer puf heb dat ik naar de 2e plank overstap al denk ik dat er niet erg veel meer fantasy zal zijn, misschien nog enkele titels. je hoort het! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Piroska Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Jizkaha, dat boekje Calamiteitenleer voor gevorderden ziet er erg geheimzinnig uit, ik ben er erg benieuwd naar. Ruilen voor iets? Noem maar een genre, schrijver, onderwerp.. misschien heb ik het. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Jet deel 2 van die serie van Brooks is wel los te lezen hoor, alleen die man blijft maar schrijven en in de zelfde wereld hangen.Sommige zijn er helemaal weg van maar heb blijft een beetje van het zelfde. Quote
Piroska Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Ja ik heb deel 2, je hoeft ze niet alle 30 aan je stiefzoon te geven toch? Nouja zeg het maar, die van die man en die hoed hou ik voor je apart. Van die fantasy's wil ik echt af, heb kastruimte tekort dus deze moeten weg. Te geef mag ook, what ever. Er komen elke maand weer megaveel boeken bij en deze lezen we niet. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Geplaatst: 23 maart 2014 Ik zal stief wel even esemessen en vragen of hij het zo goed vond dat hij deel 2 ook wil...dank! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 (aangepast) Als je er echt vanaf wil (en niemand wil ze) dan geef ze maar mee, ik ken genoeg mensen die ik er blij mee kan maken. 24 maart 2014 aangepast door Gast Quote
Jizkaha Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Jizkaha, dat boekje Calamiteitenleer voor gevorderden ziet er erg geheimzinnig uit, ik ben er erg benieuwd naar. Ruilen voor iets? Noem maar een genre, schrijver, onderwerp.. misschien heb ik het. Die is dan voor jou Ik hoef er niets voor in ruil hoor, ben al blij dat m'n boekenkasten zo ietsiepietsie leger worden... Quote Zelluf doen
jootje Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Hmmm...ik zal maar niet vertellen dat we vorige maand zo'n 200 boeken hebben weggedaan? Quote
Piroska Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Jizkaha, dat boekje Calamiteitenleer voor gevorderden ziet er erg geheimzinnig uit, ik ben er erg benieuwd naar. Ruilen voor iets? Noem maar een genre, schrijver, onderwerp.. misschien heb ik het. Die is dan voor jou Ik hoef er niets voor in ruil hoor, ben al blij dat m'n boekenkasten zo ietsiepietsie leger worden... Dankje! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Ik had op mijn ruillijst nog wat tijdschriften staan misschien heeft iemand hier er interesse in ook al zijn het geen boeken.Het tijdschrift Buitenleven 4xEllen eten 2xen eventueel ReizenEventueel ook nog andere tijdschriften roep maar even als je iets zoekt misschien heb ik het? Quote
Cupcakeje Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Bedankt jorieke voor de boeken ! zet het op mijn mtfd lijstje anders ga ik het weer vergeten haha:) ik zal binnenkort is een foto maken van mijn boek , misschien kan ik er nog meer vinden wie weet maak ik er iemand blij mee:) Quote
Jizkaha Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 @Angela,Ik heb denk ik wel interesse in die Buitenlevens... wat wil je ervoor in ruil? Quote Zelluf doen
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Is wel goed ik breng ze voor je mee. Quote
geedee Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Ik voel een boekenruiltafel aankomen.......naast de zadentafel? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Als hier maar niet van alles blijft liggen! Met achtergebleven plantjes en zaden kan ik nog wel wat, boeken echt niet. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Connie Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Jij zegt het ik dacht het . Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Stan Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Ehh graag on-topic. Ik heb nog 2 fytotherapie boekjes uit de natuurwinkel(zijn daar gratis).Indien intressse neem ik ze mee naar de MTFD. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
angela († maart 2025) Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Ik heb het boek:Het huis achter de heuvel van Jenny Glanfield nog liggen.Als iemand hem wil breng ik hem mee ik hoeft er niets voor terug anders gaat hij naar de kringloop. Quote
Connie Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Ik heb er hier ook nog 1 te geef. Voor de knutselaar onder ons: Het complete wenskaartenboek het gehele jaar door. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.