lli--n--da Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 Hallo allemaal,Ik zag dat er deze week compostversneller bij de lidl is. Is dit daadwerkelijk goed voor je compost? Zitten er geen schadelijke stoffen in voor bepaalde planten?Ik heb namelijk geen idee hoor? Groetjes Linda Quote
Jorg Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 Schadelijk zal het niet zijn, maar nodig is compost versneller / starter het absoluut niet! Ik betwijfel zelfs of het product het compost proces wel 'versneld'. Quote
Jorieke123 Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 Ik heb het wel staan en gebruik het voornamelijk als er in 1 keer aardig wat op gaat. Kippenmest gebruik ik ook als versneller. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nicolette Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 Ja of een klein beetje verse paarden of koeiemest zorgt ook voor de nodige warmte om t proces op gang te helpen. Zelf strooi ik kalk tussen de compost. Quote
Koert Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 Ik gebruik ook stalmest en kalk, denk dat een goed opgezette composthoop niet echt een versneller nodig heeft. Quote Even a broken clock is right twice a day
Recommended Posts