Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

laatste kans ruilen Piroska

Piroska

Recommended Posts

Lieve mensen,

Het is wat vroeg ik weet het, maar donderdag vertrekt mijn manlief naar Nederland met mijn spullen voor de MTFD, dus morgen, woensdag,ga ik alles pakken en labelen.

Wil er nog iemand ruilen met mij dan kan dat alleen de komende uren nog (woe 26 maart) daarna kan ik niet meer.

Verder heb ik nog extra in de aanbieding:

1 rode bessenstek

1 druivenstek (ras onbekend)

maarts viooltje, plantjes

tomatenzaailing Keckemeti, dat is een Hongaarse soort van pruimtomaat

Enkele zaailingen van de Hongaarse rode puntpaprika Kapia, ze zijn klein want net op, maar wel mooi.

en ik ben nog naarstig op zoek naar een blauwe bes, want helaas heeft mijn hond de bes die ik eerder op een MTFD kreeg als tandenstoker gebruikt en lijkt hij nu een beetje dood

graag reageren VOOR 26 maart 12 uur, want daarna heb ik mijn kratje gepakt voor de reis naar Nederland

Hallo Piroska, mocht je nog een maarts viooltje over hebben zou ik er heel blij van worden als ik er eentje mag adopteren (mijn oma had er vroeger altijd velden van staan (wel, in kinderogen waren het velden... Maar werd altijd heel vrolijk van )).

Hoihoi! Ik had al niet meer verwacht dat mijn berichtje hier ging komen, net toen ik woensdagochtend dit berichtje wou posten ging het forum weer offline . Uiteraard komen die dingen altijd op heel lekkere tijden .

Appelvrouw, superhard bedankt voor je aanbod waar ik graag op inga ! Ik heb net een berichtje in je ruiltopic achtergelaten!

• 2 weeks later...

Piroska de Sechuanpeper komt niet. Hij is niet dood, maar doet nog niks en ik wil ze niet uit elkaar halen ( ze staan met 3 in een pot) als ze het gaan doen komen ze volgende MTFD. Wil je nog iets anders uitzoeken?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Wilde jij niet een wingerd? Ik heb een paar jaar geleden stekjes meegenomen uit Z.Frankrijk..een hele mooie vuurrode. Net even met Lie overlegd, voor eentje hebben we geen plek..hij is mooi geworteld. Iets voor jou?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 2 weeks later...

Oei appelvrouw, ik heb dat van die wingerd nooit gelezen. Maar inderdaad wat Ermy zegt, ik krijg een hele zak vol van haar!

Suus, ik heb mijn ruilzaden al opgestuurd naar Nederland, naar mijn man en hij gaat morgen alles uitdelen op de MTFD, had je nog iets gewild? Er gaat nog een vrachtje naar Nederland op 8 mei, dus het kan hoor!