Jizkaha Posted March 30, 2014 Posted March 30, 2014 Op sommige blaadjes van de rode bessen ziiten dit soort verkleuringen/vergroeiingen. Wat is dit?En wat kan je ertegen doen? Is het nodig er iets tegen te doen? Quote Zelluf doen
weknow Posted March 30, 2014 Posted March 30, 2014 https://www.moestuinforum.nl/blad-rode-bes-t4751.html Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Bit Posted March 30, 2014 Posted March 30, 2014 Voor een deel-antwoord, zie dit topic : blad-rode-bes-t4751.html Voor de remedie, zie de topics over luizen , snoei en standplaatsen van bessen. sorry, weknow zei het ook al. Quote
Jizkaha Posted March 30, 2014 Author Posted March 30, 2014 Sorry, niet gezocht niet gevonden Gooi dit draadje maar weg hoor. Thx voor de links Quote Zelluf doen
Recommended Posts