appelsientje 60 Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Ik heb ze alle twee maar nu weet ik niet meer welk de Ostara's zijn en welke de Florence Wie o wie kan mij daarmee helpen ikzelf denk dat in de linker bak de Ostara's staan? Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Je gaat het vanzelf merken deze zomer. Florence draagt maar 1x en ostara is een doordrager. Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsientje 60 Posted March 31, 2014 Author Share Posted March 31, 2014 Ja oké maar het probleem is dat je bij de Ostara's de eerste bloesem weg moet halen en bij de Florence niet! Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietl Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Ik zou die bloesem gewoon laten staan, zo'n wereld van verschil gaat dat niet maken.Stel dat je je toch vergist en bij de Florence alle bloesem weghaalt zal je het daarentegen veel sterker merken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 100% zeker ben ik niet maar ik denk dat de rechter Ostara's zijn te zien aan het blad. Maar laat met een week of 2 a 3 nog eens een foto zien. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
laazor Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Idd rechtse lijkt goed op een Ostara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Zelf heb ik ook beide, en ik neig naar wat de anderen ook zeggen, maar mijn ostara's zijn lang zo mooi en fris nog niet. Wat ik aan florence heb, lijkt op links. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Neig naar hetzelfde idee. Florence is wat gedrongener en kleiner blad. Maar durf er niet mijn ziel op te verwedden Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsientje 60 Posted April 1, 2014 Author Share Posted April 1, 2014 100% zeker ben ik niet maar ik denk dat de rechter Ostara's zijn te zien aan het blad. Maar laat met een week of 2 a 3 nog eens een foto zien.Ga over een week of twee nog even een foto maken misschien zie je het dan beter. De planten in de linker bak die dan misschienFlorence moet zijn die maken nu dus bloesem aan. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts