Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Bijzondere dieren gezocht voor fotoshoot!

Featured Replies

Geplaatst:

Dag allemaal!

Mijn naam is Olivier van Hartingsveldt en ik ben op zoek naar bijzondere huisdieren om te fotograferen voor mijn serie 'Pronkstukjes'.

In 2012 ben ik afgestudeerd aan de Fotovakschool te Amsterdam met deze fotoserie over bijzondere huisdieren.

'Pronkstukjes' is geselecteerd voor 'New Dutch Photography Talent 2013' en is in april gepubliceerd. Verder is mijn werk verschenen in verschillende magazines waaronder een Nederlands professioneel fotomagazine en een Italiaans lifestyle magazine. Je kunt mijn werk bekijken op http://www.oliviervanhartingsveldt.com

Graag zou ik doorgaan met het werken aan deze fotoserie! Hiervoor ben ik op zoek naar bijzondere huisdieren om te portretteren. Hierbij gaat het over een dier dat iets speciaals heeft.. Ik ben op zoek naar een dier met een opvallend en apart uiterlijk.

Heb je interesse dan kun je mij een pb sturen.

Met vriendelijke groet,

Olivier van Hartingsveldt

Bedankt!

(GELIEVE TE REAGEREN VIA MAIL, DAAR REAGEER IK SNELLER OP)

P.S.: Ik hoop dat ik dit bericht op de juiste plek heb geplaatst!

Edit : mail en telefoon nummer door mod weg gehaald

Geplaatst:

Ik heb een kat (tijgertje) met mooie blauwe ogen, maar helaas zijn ze op de foto's altijd rood of iets anders dan blauw en ik weet niet of dat heel speciaal is.

We hebben hier ook een forumtopic over huisdieren. Sommige in die topic zien wel heel mooi uit: https://www.moestuinforum.nl/katten-en-honden-t12491.html

aangepast door Gast

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/223-estemys-sqfg-tuin/

Geplaatst:

ik heb gemaild omdat mijn hond 1 opstaand oor heeft met een 'hapje' er uit, maar dat was niet bijzonder genoeg. Hij had al voldoende honden. Katten dan vast ook gok ik, met bijzonder zal hij wel exotisch of weinig voorkomend bedoelen is dus mijn conclusie.

Geplaatst:

Gifkikkers dan maar? Heb dr een kleine 100 zitten.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
  • Auteur

Dag allen, bedankt voor de reacties! Voor deze fotoshoot ben ik inderdaad echt opzoek naar dieren met iets bijzonders, iets opvallends. Dit hoeft niet perse exotisch te zijn, als het maar opvallend is! Helaas heb ik in deze serie inderdaad al een hond, anders was ik zeker langs geweest! Voor deze serie wil ik gewoon graag 1x een bepaald dier laten voorkomen. Ik hoor het graag als er nog interesse is!

Geplaatst:

He jammer, mijn ex leg batterij kip zit nu heel mooi in de veren, toen ik haar kreeg was ze bijna kaal.

Miss red een legkip eens proberen kan je kale kippen fotoshooten

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur

Dag lieve mensen! Willen jullie mij alsjeblieft mailen als je interesse hebt? Dan ben ik veeeel sneller met reageren Ik ben nog steeds heel hard op zoek en hoor heel graag van jullie! Je mag me altijd mailen voor vragen en dergelijken.

Groeten,

Olivier

• 3 maanden later ...
Geplaatst:
  • Auteur

Voor een fotoserie waar ik al geruime tijd aan werk ben ik nog steeds op zoek naar 'bijzondere' huisdieren om te fotograferen

Heb je interesse dan kun je mijn website bekijken en daar een bericht achterlaten: www.oliviervanhartingsveldt.com

Het is gratis en je krijgt een selectie van de foto's.

Groetjes,

Olivier van Hartingsveldt

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hartstikke grappig. Olivier is hier geweest,en heeft onze schildpad vereeuwigd. De zijdehoentjes hebben we maar nit naar binnen gehaald,anders dacht mijn kat dat de lunch binnen liep

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.