Connie Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 (edited) Nu ik gebruik mag maken van de achterbak van Nynkef (mijn dank is groot ) heb ik ook een paar zaailingen in de aanbieding,het is niet bijster veel maar het komt uit een goed hart . Ik heb nog:1 augurken,kan zowel in de kas als in de volle grond.1 tomaat Lemon Fresh1 tomaat Golden Sunrise2 puntpaprika4 Courgette Genovese1 stek van de rode Aalbeszaailingen van de Red Giant (bladmosterd) Ik neem mee:Beertje 1 x Lemon Fresh en 1 x Framboos.Piroska 1 x Golden Sunrise.Erny 1 x framboos en Sultana`s levenEelzuhtjuh 1 x framboos en 1 x puntpaprika.Aalterse Willy 1 x augurkJorieke Tijd van levenAppelvrouw De Talisman, 2 bollen Amaryllis.geedee 1 x framboos en 1 x courgette en 3 zaaibakken.Kim 1 x Red Giant. Volgens mij ben ik zo bij mocht ik iemand vergeten zijn geef maar een gil Edited April 15, 2014 by Guest Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Die golden Sunrise zou ik er wel 1 van willen Conny. Als je nog zaden in ruil ervoor wil kijk dan even op mijn ruillijstje, deze week stuur ik ze naar manlief in Nederland met de post. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Tomaat lemom fresh lijkt me erg leuk kijk je nog even bij mij wat ik voor je mee kan nemen Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Voor een paar augurken vind ik nog wel een plaatsje hoor, zeker met al die compost die ik krijg. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eelzuhtjuh Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Als er geen gegadigden voor zijn dan wil ik die andere puntpaprika ook wel. Zijn m'n lievelings Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 Ik hou het in gedachten eelzuhtjuh Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Super Conny! Je dromenboek is al in Nederland, meegegaan met manlief, alleen er staat geen naam op omdat ik niet meer wist voor wie het was zo uit mijn hoofd (servercrash MF toen ik inpakte) Let je zelf ook op dat je hem krijgt? Ik ben niet op de MTFD, maar mijn man dus... Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 Komt goed Piroska en alvast heel erg bedankt Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Connie, als je nog een Black Cherry zoekt: ik heb teveel gezaaid dus je mag er zo eentje van mij hebben. Hoef er niks (en zeker geen tomaat ) voor terug. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 Lief Suus Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 7, 2014 Author Share Posted April 7, 2014 Inmiddels heb ik 5 courgette Genovese net boven de grond staan.Als er nog iemand 1 wil dan hoor ik het graag.Ik kweek ze trouwens op in een buitenkasje wat op mijn zaaitafel staat. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Hé Connie die stek van een doornloze Framboos zou ik wel graag willen. Ik heb nog aardbeienplantjes voor te ruilen of evt iets anders; kijk maar ff in mijn lijstje wat je graag wil. Zo een courgette lijkt me ook leuk trouwens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 10, 2014 Author Share Posted April 10, 2014 Ik zet ze voor je weg geedee Inmiddels kom ik net van mijn tuin en kwam mijn pa aan met een stek van een rode bes (aalbes) dus als daar nog een liefhebber voor is?Het is er maar 1. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts