Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik ben Bella (zo heet ik ook echt , 27, woon in Eemnes, en ben vrij groen wat moestuinieren betreft, maar wel enthousiast. Ik heb een schattig moestuintje in een weilandje achter het huis. Er om heen lopen schaapjes en ligt een sloot. Omdat de ruimte een beetje beperkt is en ik het gewoon erg leuk vind om te proberen wil ik graag wat verticaal gaan tuinieren. Wat ik erg leuk vind zijn bijzondere/ vergeten soorten, ecologisch, zelf (suikervrije) jam, ijs etc maken. Maar ik hou ook wel van makkelijk. Als er mensen in de buurt zijn met tips (over oogst bewaren?) of overschot en die willen ruilen of contacten vind ik dat altijd leuk!

Ps: Momenteel ben ik verwoed op zoek naar aardperen van de soort 'gigant' of 'topstar'. Dus mocht je die hebben of een tip hebben, heel heel graag!!

I want to do to you what spring does to the cherry trees

Geplaatst:

Nog even mijn tuintje, ontgonnen en onontgonnen. Er staan nu bramen, frambozen, rode bessen en rabarber in.

I want to do to you what spring does to the cherry trees

Geplaatst:

Welkom, leuk tuintje ziet er natuurlijk uit.

Schapen in de sloot is slecht, kunnen zo slecht zwemmen met hun vol gezogen wol. Met wandelen gezien, schapen rustig aan het grazen. Hond de weid in, achter de schapen aan. In paniek het water in rennen. Politie ter plaatse, wapenriem af en zwemmen maar. Wat was dat een schauwspel, voordat die agenten de schapen op het drogen hadden. Ik had was op de vreemde hond gedoken, omdat die anders geschoten zou worden. Dus daar stond ik met de vreemde hond, nee mooi met de agenten cadeau gegeven. De schapen hadden dankzij hun wol, geen schade opgelopen. De hond had zijn bek vol wol.

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...