veggieman Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 hoi hoi allemaal! ff voorstellen, man van 22 woonachtig in het limburgse.Als het maar veggie is is het allemaal goed voor mij !Ikzelf had vorig jaar wat zitten proberen met ui en aardbei in potten enzo en heb er toch wat van kunnen eten dus! Dit jaar heb ik mij 2 kleine serretjes aangeschaft,helaas zeer cheap daar ik nog maar 1 jaar hier op deze locatie blijf dus het helaas niet de moeite is een deftige serre te kopen..met gevolg dat nu al 1 buis geknakt is, telkens het goed regent er naar moet gaan kijken ed.. enfin heb momenteel nog maar ééntje opgezet, wat staat erin tot nog toe?aardbei in potwitte selder2x bloemkool3x brocoliwat net ontkiemde courgetteeen peper plantwat tomatenplanten die nog in potten staan (gaan wss ergens anders heen ivm hooghte) op een andere plaats buiten de serre staat nog wat ui prei en 2 tomatenplanten, komen er wss wel wat meer bij te staan.. tis een arme grond ik heb geprobeerd hem voorzichtjes op te warderen dus we zullen zien, en anders wat vloeibaar bijvoeden.we kunnen toch maar proberen he!?foto's komen in m'n vragen topics, want jullie hebben wel door dat je met n leek te maken hebt dacht ik doei doei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Welkom op dit gezellige forum. Als je er plezier in hebt dan komt het met de rest ook wel goed. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Hoi en Welkom op het forum!! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veggieman Posted April 13, 2011 Author Share Posted April 13, 2011 danku allen en idd helly dat wouw ik horen!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essiebes Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Welkom veggieman Ik ben zelf ook maar wat aan het proberen, ik heb pas net een paar maanden een tuin. Als je het maar leuk vind Natuurlijk is het wel leuk als je dan ook écht iets kunt eten uit eigen tuin, maar met aardbeien kan weinig mis gaan he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts