Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

met de deur inhuis


veggieman

Aanbevolen berichten

hoi hoi allemaal!

 

ff voorstellen, man van 22 woonachtig in het limburgse.

Als het maar veggie is is het allemaal goed voor mij !

Ikzelf had vorig jaar wat zitten proberen met ui en aardbei in potten enzo en heb er toch wat van kunnen eten dus!

 

Dit jaar heb ik mij 2 kleine serretjes aangeschaft,

helaas zeer cheap daar ik nog maar 1 jaar hier op deze locatie blijf dus het helaas niet de moeite is een deftige serre te kopen..

met gevolg dat nu al 1 buis geknakt is, telkens het goed regent er naar moet gaan kijken ed.. enfin

 

heb momenteel nog maar ééntje opgezet, wat staat erin tot nog toe?

aardbei in pot

witte selder

2x bloemkool

3x brocoli

wat net ontkiemde courgette

een peper plant

wat tomatenplanten die nog in potten staan (gaan wss ergens anders heen ivm hooghte)

 

op een andere plaats buiten de serre staat nog wat ui prei en 2 tomatenplanten, komen er wss wel wat meer bij te staan..

 

tis een arme grond ik heb geprobeerd hem voorzichtjes op te warderen dus we zullen zien, en anders wat vloeibaar bijvoeden.

we kunnen toch maar proberen he!?

foto's komen in m'n vragen topics, want jullie hebben wel door dat je met n leek te maken hebt dacht ik

 

doei doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom veggieman

Ik ben zelf ook maar wat aan het proberen, ik heb pas net een paar maanden een tuin. Als je het maar leuk vind Natuurlijk is het wel leuk als je dan ook écht iets kunt eten uit eigen tuin, maar met aardbeien kan weinig mis gaan he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...