kruiddame Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Hallo, Hierbij wil ik mijn trots laten zien.Dit is mijn grootste plantje tot nu toe.Het is een kerstomaat en ben benieuwd hoe die straks buiten zal zijn. (Na de ijsheiligen) Verder heb ik nog de lemon drop. En nog wat beginnende kiemers zoals:Eiekenblad sla, duits sla, Lathyrus (Bloem), knoopkruid, Veldsla, en kaasjeskruid. Ik zeg!! Goed bezig toch Quote
Riverdale27 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Ziet er goed uit, bravo! Als je die tomaten wat extra sterkte wil geven, dan plant je ze in een nieuwe grotere pot, maar vrij diep. De stengel mag ver onder de grond. Die vormt dan nieuwe wortels en zo krijgen die planten meer kracht. De stengel is nu vrij lang maar niet zo dik, dus dat mag zeker. Quote
T0M Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Ik zou al maar een klusjesman bellen om een gat in het plafond te maken. Je kan eventueel je plant ook al opbinden langs een bamboestok of zo. Quote http://www.miemuis.be Voor vrolijke, handgemaakte kinderkledij uit biologische stofjes.
Stan Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Als je die tomaten wat extra sterkte wil geven Dat gaat ook op voor je Lemon drop(lekkere peper ) En zet deze a.u.b. iets lichter dan is de groei iets compacter. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.