Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Hierbij wil ik mijn trots laten zien.

Dit is mijn grootste plantje tot nu toe.

Het is een kerstomaat en ben benieuwd hoe die straks buiten zal zijn. (Na de ijsheiligen)

unnamed_zps20ea304f.jpg

Verder heb ik nog de lemon drop.

unnamed1_zpsfd443344.jpg

En nog wat beginnende kiemers zoals:

Eiekenblad sla, duits sla, Lathyrus (Bloem), knoopkruid, Veldsla, en kaasjeskruid.

unnamed2_zpsca7ef0b8.jpg

Ik zeg!! Goed bezig toch

Geplaatst:

Ziet er goed uit, bravo!

Als je die tomaten wat extra sterkte wil geven, dan plant je ze in een nieuwe grotere pot, maar vrij diep. De stengel mag ver onder de grond. Die vormt dan nieuwe wortels en zo krijgen die planten meer kracht. De stengel is nu vrij lang maar niet zo dik, dus dat mag zeker.

Geplaatst:

Ik zou al maar een klusjesman bellen om een gat in het plafond te maken.

Je kan eventueel je plant ook al opbinden langs een bamboestok of zo.

http://www.miemuis.be Voor vrolijke, handgemaakte kinderkledij uit biologische stofjes.
Geplaatst:
Als je die tomaten wat extra sterkte wil geven
Dat gaat ook op voor je Lemon drop(lekkere peper ) En zet deze a.u.b. iets lichter dan is de groei iets compacter.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...