lli--n--da Geplaatst: 14 april 2011 Share Geplaatst: 14 april 2011 Hallo allemaal,Ik wil graag veel verschillende fruitbomen gaan platen, maat wat is eigenlijk de bestetijd om fruitbomen te planten? En heb ik dit jaar ook al vruchten? Ik zou graag de volgende soorten willen planten:-appel-peer-pruimen-kersenen eventueel:-perzik-nectarine Gr. Linda Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 14 april 2011 Share Geplaatst: 14 april 2011 Tijd voor blote wortel te planten is net zo'n beetje voorbij, maar je kunt nu ook overal in pot fruitbomen krijgen en die kun je gewoon planten waneer je wilt.Of ze dit jaar al dragen ik denk het niet ze moeten eerst aanslaan maar het hangt ook beetje af van hoe oude bomen je aanschaft en hoe snel je dat doet en ze plant. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 14 april 2011 Share Geplaatst: 14 april 2011 Fruitbomen in pot kan je de komende tijd nog gewoon planten. Met-zonder-pot niet meer. (of nog net..)Je moet ze vooral goed water geven de komende tijd. Lastig te zeggen of je dit jaar al vruchten hebt. Dat zal aan de soort, aan de leeftijd en aan nog wat meer dingen liggen. Maar er komt vast wel iets aan. Shit Hans... Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 14 april 2011 Share Geplaatst: 14 april 2011 dat vindt ik het leukst van forum Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 14 april 2011 Share Geplaatst: 14 april 2011 Dat doe hij bij mij ook altijd jorieke! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 14 april 2011 Share Geplaatst: 14 april 2011 vervelend he? Ik post het bericht dan altijd toch maar... heb ik niet voor niets zitten typen. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
essiebes Geplaatst: 15 april 2011 Share Geplaatst: 15 april 2011 En als je bijv wat kleine fruitboompjes in pot koopt en die deze zomer in de pot laat staan, heb je dit jaar hoogstwaarschijnlijk wel vruchten ervan. Kun je ze in het najaar als je alles geoogst hebt, uitplanten Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 15 april 2011 Share Geplaatst: 15 april 2011 Je kan ze net zo goed planten hoor, dat maakt niets uit. Als je graag het eerste jaar fruit wilt kun je het beste over een paar maanden naar een kwekerij gaan en daar planten uitkiezen waar al fruit in hangt. Dan weet je zeker dat hij dit jaar al meteen vruchtbaar is. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 15 april 2011 Share Geplaatst: 15 april 2011 Nee hoor helemaal niet veel kans op vruchten, en beste is ook als je ze koopt in pot om direkt te planten, meestal zijn de potten veels te klein om ze er lang in te laten staan, zowiezo is voor fruitnomen vollegrond veel beter vragen nu eenmaal ruimte met hun wortels. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 15 april 2011 Share Geplaatst: 15 april 2011 Zei ik dat niet? Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 15 april 2011 Share Geplaatst: 15 april 2011 Ja was weer gevalletje van dat ik een seconde of wat na je op bevestig antwoord drukte. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.