Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Ik had nog een vraagje

is er alleen een zaailingentafel of ook een zaden tafel?

ik heb 30 zaailingen klaar staan maar dacht ineens of ik ook nog zaden moest inpakken voor op een tafel.

of juist niet

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Kan me niet voorstellen dat het "verboten" is om zaden te ruilen. Als je wat over hebt, wat let je?

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ik doe met je mee Beertjerinke, zal vanavond de dozen nakijken

Wat betreft de zaailingen, ik heb echt heel veel zonnebloemen. Dacht om iig daar een paar van mee te nemen alsmede een paar komkommers.

Geplaatst:

Ik maak zakjes met pootaardappelen voor op de tafel.

Heb wat teveel..

Zijn vast wel liefhebbers voor.

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Ik heb ook nog zaad over en voor de zaailingen tafel breng ik kool mee.

Het bordje is er alleen af en ik weet echt niet meer wat voor kool

Geplaatst:
  • Auteur

Ik pak dan beiden in

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Ik heb nog wat Lekkerlanders over, heeft er iemand interesse in?

Geplaatst:

Zit ik vlakbij Lekkerland met mijn tuin ( of is Nieuw-lekkerland iets anders ? ) Dus 1 of 2 voor de probeer, vind ik wel leuk.

Geplaatst:

Ooooh wat jammer dat ik hier niet eerder aan gedacht had

Dan had ik ook wat meer gezaaid....

Gelukkig heb ik nog wel wat zaden over

Dan neem ik die maar mee

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Ik pak alle zaden mee, misschien wil iemand nog iets wisselen, dat weet je nooit.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:

Ik wil nog wel wat pootaardappeltjes. Niet als ze net zo smaken als Doré,want die vinden we vies.

Geplaatst:

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ze smaken, voor het eerst dit jaar. Ik neem ze gewoon allemaal mee en dan zien we wel

Geplaatst:

Ik neem overgebleven tomaten zaailingen mee

Geplaatst:

Ik doe mee, meer met zaad dan stek of plant ben ik bang. Heb ook nog wat late poters gekregen. De Agria. Dat is meer een patat aardappel. Worden grote piepers.

Voor de liefhebbers.

Geplaatst:

Ik neem 2 kleine rode koolplantjes mee, heb er toch geen ruimte voor. Het is de soort Ruby Perfection f1.

Geplaatst:

Kent iemand de vroege aardappel soort 'muizen' of 'witte muizen'?

Vroeger een boer als buurman gehad die me er een paar van gaf, maar later nooit meer als pootgoed te koop gezien. Stevige smaakvolle pieper, heel langwerpig.

Weleens bij de groenteboer in september zien liggen, maar er kwam niks van om ze als poters te bewaren.

Kent iemand het ras en kan een paar poters meenemen?

Geplaatst:

ik heb er weleens van gehoord Huub, maar ze nog nooit ergens gezien

Geplaatst:
Ik doe mee, meer met zaad dan stek of plant ben ik bang. Heb ook nog wat late poters gekregen. De Agria. Dat is meer een patat aardappel. Worden grote piepers.

Voor de liefhebbers.

Als ze echt lekker groot worden vind ik er nog wel een plekje voor.

Geplaatst:

ik heb ook 3 paprikaplantjes klaargezet om weg te geven, heb er toch geen ruimte voor

Geplaatst:

Even afhankelijk van wat er nog in de auto past neem ik diverse tomatenzaailingen, nepeta's, weduwetranen en afrikaantjes mee. Ook nog wat aubergines en paprika's.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ik heb ook nog 1 eierdoosje met pootaardappels: Isabella

Geplaatst:

Ik heb nog behoorlijk veel poters!

Francelines, Charlottes, Nicola en Exquisa ik neem alles mee, heb geen plek meer

Heb ook nog een paar extra stukken bonenkruid afgestoken die neem ik mee

Nog wat leuke tomatenzaailingetjes

Ik neem ook mijn zaden kistjes mee om eventueel nog wat leuks uit te ruilen

Paprika's die over zijn zal ik zeker graag willen want die heb ik niet kunnen zaaien dit jaar dus alles mag bij ilse hahaha

Geplaatst:

eelzuhtjuh: ik heb gehoord dat je zaad van gele/oranje bieten heb. Ik breng ook mijn zaden mee, misschien kunnen we op zondag voor iets wisselen. Ik wil graag verschillende soorten hebben.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic