Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zaailing/zaden/oogst tafel


beertjerinke

Aanbevolen berichten

Zouden er mensen zijn die behoefte hebben aan zaailingen/ 1 jarigen  acer, lijsterbes/ hulst en een enkele haag laurier kan ik die nog oppotten. Laat maar weten, ik haal ze er alleen uit bij aanvraag. Ik heb er vooral van de eerste twee meer dan genoeg

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschrikkelijk onkruid zou ik het niet noemen in een bos😉 Het is prachtig, de kleur van de jonge bladeren. Geweldig voor bijen. Geeft schaduw en het hout is super kwaliteit. Kan tegen vorst en ga zo maar door🌳

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites



knoflookbieslook, roomse kervel,


@Jorieke123 kan @Goldfish een plantje roomse kervel voor me meenemen? Die ik van jou in oktober had gekregen heeft het helaas niet overleefd.
En ook een knoflookbieslook? Die had ik in januari samen met de uien gezaaid, maar later in de kas waren de slakken langsgekomen/ tenminste, dat vermoed ik. Er zat een kap op het kweekkasje, en op een gegeven moment was alles weg.
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...