Valerie Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Beste mensen ik ben op zoek naar stekjes van een gele famboos en eenjapanse wijnbes. Ik heb te ruil: Stekjes rode bes, zwarte bes of kruisbes.Anders diverse zaden. Ik ben ook best bereid om zaden te kopen want ik woon dichtbij een tuincentrum alleen wil ik dan wel zeker weten dat de ruil doorgaat. Het is best vervelend om zaden te kopen voor iemand terwijl de ruil niet meer doorgaat. Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Valerie Geplaatst: 17 april 2014 Auteur Geplaatst: 17 april 2014 Ik ben al voorzien door een erg vriendelijke forummer Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Sanne2 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Ik ben ook nog op zoek naar een stekje van de Japanse wijnbes.Heeft iemand misschien nog een stekje over? Quote
Sanne2 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Ik ben inmiddels voorzien van een stekje. Quote
Kibas Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Mocht iemand nog een stekje over hebben, dan houd ik me zeer aanbevolen! Ik heb veel zaad in ruil, zie post194168.html#p194168 Quote
Kim412 Geplaatst: 24 april 2014 Geplaatst: 24 april 2014 Hoi Kibas, Ik heb nog wel een plantje voor je van de Japanse wijnbes, heb Valerie ook voorzien. Ik heb wel belang bij eeuwig moes maar weet niet of dat zo makkelijk op te sturen is. Groetjes Kim Quote Alles wat je aandacht geeft groeit!
Valerie Geplaatst: 24 april 2014 Auteur Geplaatst: 24 april 2014 Ze staan er goed bij hoor ben er nog steeds heel blij mee Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
thea Geplaatst: 24 april 2014 Geplaatst: 24 april 2014 Mocht iemand nog een stekje over hebben, dan houd ik me zeer aanbevolen! Ik heb veel zaad in ruil, zie post194168.html#p194168 Of 4 mei de N M M bezoeken,heb nog een stek staan van 80 cm. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Kibas Geplaatst: 24 april 2014 Geplaatst: 24 april 2014 Thea, ik had al gekeken in mijn agenda, maar 3 mei gaat helaas niet lukken even langs te wippen. Het is voor mij niet naast de deur, ik woon in Eindhoven. Maar mijn ouders wonen in Haren. En Erny heeft een keer aangeboden stekjes voor me in ontvangst te nemen, dus als ze deze in ontvangst zou willen nemen en naar de dag gaat, is dat ook een mogelijkheid. Een stek van 80 cm is wel heeeel verleidelijk. Kim, ik heb geen stek van de eeuwig moes, maar wel zaad, dus dat kan ik je zo opsturen. Ik zal eens even nadenken wat wijsheid is..... Quote
Kim412 Geplaatst: 24 april 2014 Geplaatst: 24 april 2014 Is goed hoor, laat maar weten wat je wilt Quote Alles wat je aandacht geeft groeit!
Kibas Geplaatst: 24 april 2014 Geplaatst: 24 april 2014 Hoewel een grote stek wel heel verleidelijk is, is het denk ik niet praktisch. Dus ik denk dat ik moet gaan voor een klein stekje via de post. Quote
malouis Geplaatst: 24 april 2014 Geplaatst: 24 april 2014 Hoi Kibas, Ik heb nog wel een plantje voor je van de Japanse wijnbes, heb Valerie ook voorzien. Ik heb wel belang bij eeuwig moes maar weet niet of dat zo makkelijk op te sturen is. Groetjes Kim Kim, ik heb ook gewortelde stekken van eeuwige moes: ruillijst. Als dat makkelijker gaat? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.