Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen ik ben op zoek naar stekjes van een gele famboos en eenjapanse wijnbes.

Ik heb te ruil:

Stekjes rode bes, zwarte bes of kruisbes.

Anders diverse zaden. Ik ben ook best bereid om zaden te kopen want ik woon dichtbij een tuincentrum alleen wil ik dan wel zeker weten dat de ruil doorgaat. Het is best vervelend om zaden te kopen voor iemand terwijl de ruil niet meer doorgaat.

Voedselkollektief Almere

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Geplaatst:

Hoi Kibas,

Ik heb nog wel een plantje voor je van de Japanse wijnbes, heb Valerie ook voorzien. Ik heb wel belang bij eeuwig moes maar weet niet of dat zo makkelijk op te sturen is.

Groetjes Kim

Alles wat je aandacht geeft groeit!

Geplaatst:

Thea, ik had al gekeken in mijn agenda, maar 3 mei gaat helaas niet lukken even langs te wippen. Het is voor mij niet naast de deur, ik woon in Eindhoven. Maar mijn ouders wonen in Haren. En Erny heeft een keer aangeboden stekjes voor me in ontvangst te nemen, dus als ze deze in ontvangst zou willen nemen en naar de dag gaat, is dat ook een mogelijkheid. Een stek van 80 cm is wel heeeel verleidelijk.

Kim, ik heb geen stek van de eeuwig moes, maar wel zaad, dus dat kan ik je zo opsturen.

Ik zal eens even nadenken wat wijsheid is.....

Geplaatst:

Hoewel een grote stek wel heel verleidelijk is, is het denk ik niet praktisch. Dus ik denk dat ik moet gaan voor een klein stekje via de post.

Geplaatst:
Hoi Kibas,

Ik heb nog wel een plantje voor je van de Japanse wijnbes, heb Valerie ook voorzien. Ik heb wel belang bij eeuwig moes maar weet niet of dat zo makkelijk op te sturen is.

Groetjes Kim

Kim, ik heb ook gewortelde stekken van eeuwige moes: ruillijst. Als dat makkelijker gaat?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...