Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik ben leonie en woon in emmerich vlak over de grens in duitsland. We hebben vorig jaar hier een huis gekocht met een redelijke tuin erbij. We vinden het erg leuk om uit eigen tuin te kunnen eten en hebben daarom een kleine moestuin aangelegd. Ik ben nog echt een leek dus met vallen en opstaan leer ik steeds meer. Zoals vorig jaar hadden we niet zo veel geluk omdat we een rupsenplaag hadden. Alle broccoli, bloemkool en boerenkool was aangetast. Dat gaan we dit jaar hopelijk voorkomen door een net te spannen zodat de vlinders er niet meer bij kunnen.

We willen eigenlijk van alles een klein beetje in onze tuin. Het is nog lang niet klaar maar we doen ons best.

Hier n paar foto's

2013102610303873171398286175.jpg2013102610302260021398286249.jpg

Dit zijn foto's van vorig jaar. Hiernaast hebben we ook nog 3 jonge appelbomen geplant en we willen graag nog een kersenboom, perenboom en een pruimenboom.

Zal binnenkort even foto's maken van hoe het er nu uitziet.

Groetjes leonie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...