jootje Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Ik zou graag nog wat zaadjes willen bestellen. O.a. munt. Welke munt is geschikt om de blaadjes van in de thee te gebruiken? Ik zie zoveel soorten..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Munt kan je beter als plantje kopen of stekjes regelen. (Wellicht zijn er een aantal forum leden die wat hebben, denk t wel.)Zaaien van munt duurt erg lang, kopen of stekken is dus gebruikelijker. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 veel munt soorten zijn geschikt bv alle vruchten munt, maar oook de groene zou ik nemen,bv eaudecologne en de cocolade munt is niet geschikt, je kunt die je van plan bent hier nog even zetten kunnen we kijken.jorieke verkoopt voor weinig stekjes waarmee je eerder plantjes hebt om te oogsten. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted April 17, 2011 Author Share Posted April 17, 2011 Okee....dat worden plantjes, dus.Bedankt voor de info. Ik zal eerst aan Jorieke vragen of zij nog plantjes heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted April 19, 2011 Author Share Posted April 19, 2011 Zo, bij de zaadhandelaar 2 muntplantjes gekocht. marrokaanse munt...geschikt voor o.a. in de thee. En nog wat zaad voor gemengde sla...postelein, en een paar bloemkoolplantjes. ( wel 4!) helemaal happy weer met mijn buit. En mezelf nog gedragen, al zeg ik het zelf! Doei, ben in de tuin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts