Jane Doe Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 (edited) Plastic plantenpotten aangeboden, foto en maat volgen nog. Edited April 28, 2014 by Guest Quote
Jane Doe Posted April 28, 2014 Author Posted April 28, 2014 Hierbij de foto's, potten zijn nog niet schoon gemaakt. Quote
weknow Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Wordt het verkocht? Weggegeven? Moet er een PB'tje gestuurd worden?Het werkt beter als dit voor een berichtenlezer meteen duidelijk is, lijkt me. Mijn reactie was dus een vrolijk verzoekje om het berichtje wat duidelijker te maken. Zowel in het belang van de poster als de lezers. @ Jane Doe. Je kunt zowel de kopjes als de inhoud van je eigen berichtjes aanpassen, nadat ze zijn geplaatst. Er staat "edit" onder en als je daar op klikt kun je alles nog veranderen. Opnieuw bevestigen en klaar is Kees. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jane Doe Posted April 28, 2014 Author Posted April 28, 2014 Dank voor de tip, had ik al gedaan.Ik laat me verrassen, lijkt me leuker dan wat te vragen. Quote
speets Posted May 25, 2014 Posted May 25, 2014 ... en maat volgen nog.Ik heb wel belangstelling, maar wat zijn die maten? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Jane Doe Posted May 25, 2014 Author Posted May 25, 2014 Zal morgen voor je kijken, zijn verschillende maten. Quote
Recommended Posts