Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Via de kiwibes op het moestuinforum

Rial

Recommended Posts

Goedemorgen,

Twee weken terug met mijn zoon in Boskoop geweest bij het bedrijf van frank houweling en daar hebben we echt een paar uurtjes zoet gebracht met kijken vergelijken en verwonderen. We zijn daar uitstekend geholpen en onze Peugeot 105 ging er als een groene decoratie vandaan. Nog steeds ben ik zo nu en dan het net aan het afstruinen naar leuke informatie over fruit en groeten voor in de achtertuin. Zo kwam ik vanmorgen bij dit forum uit en werd nieuwsgierig genoeg om voor het het eerst mij aan te melden voor een forum. Eenmaal aangemeld zie ik wat voor mogelijkheden er zijn. Leuk.

Fijne zaterdag en veel tuinplezier!

Vriendelijke groet

Ria

Impressie van mijn bescheiden maar o zo leuke achter- annex moes- en fruittuin.

Aan fruit: kiwibes, druiven, framboos, rode bes, bosbes, kers, appel, peer, platte perzik, goji, braam, cranberriestruik en natuurlijk aardbeien.

Groenten en kruiden: gezaaid radijs, bosui, bascilicum, diverse Franse sla, courgette, tomaatjes, stevia, komkommer, Romeinse sla, bietjes en meloen.

Al plantjes: ijsbergsla, peterselie, rode kool, rozemarijn, salie, bascilicum, kerrie, tijm en marjolein.

image31621399578759.jpgimage82341399578776.jpgimage31241399578800.jpgimage12871399578805.jpg