prettig gestoord Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Ik heb nu voor de derde keer asperges gestoken, ras grolim in hun vierde jaar, maar de smaak is gewoon niet lekker. Bitter met een vreemde nasmaak. Aan het uiterlijk is niets te zien, prachtige asperges tussen een pink en duim dikte. Op de vorige tuin vele jaren ook grolim klauwen gehad en waren echt super van smaak. Iemand enig idee waardoor dit kan en of er iets aan te redden valt? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 heb je ze niet te dun geschild?of te diep uitgestoken?eerst kort blancheren misschien ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted May 8, 2014 Author Share Posted May 8, 2014 Gewoon geschild als altijd, met de kaasschaaf..dus vrij dik (aspergeschiller kan ik niet meer vasthouden) en volgens mij niet te diep gestoken. Heb bij het koken al een theelepel suiker gedaan maar ook dat mocht niet baten.Wij zijn gek op asperges en heb dit ook nooit eerder gehad vandaar ook mijn vraag Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts