Geplaatst: 27 mei 201411 j Nadat ik voor de zoveelste keer bijna een oog verloor aan mijn bonenstaken(ja ik weet t, doppen) ben ik naar een leuke oplossing gaan zoeken. Ik vond op het www Oorwurmpotjes. Superleuk,in de vorm van een hoedje,laagje stro er in,en hop,op de kop op een staak. Maar ik heb geen klei,wel stenen potjes,en mozaieksteentjes. Combi was gauw gemaakt, en zie daar: de oorwormpotjes.Hier zijn ze net gevoegd,ze moeten nog even drogen en opgepoetst worden,en dan gaan ze op mn staken.
Geplaatst: 27 mei 201411 j hm ik snap het niet helemaal. Wat gaan oorwurmen aan deze potjes hebben, als je ze bovenop je staken doet ipv tegen een boomstam oid hangt? Ze moeten er natuurlijk wel in kunnen kruipen.
Geplaatst: 27 mei 201411 j oorwormenpotjes staan wel vaker op een stok. het is niet dat de stok de hele opening afdekt.
Geplaatst: 27 mei 201411 j Leuk en mooi gemaakt Indy..heb je ook "halverwege" foto`s? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 mei 201411 j Nee dat snap ik, maar zoals ik het begrepen heb van bijvoorbeeld Frank Anrijs en zijn ouders, is dat je het potje tegen de stam van een boom aanhangt. Omdat ze dan dus in je boom houdt, daar waar je ze nodig hebt, en ook omdat ze er anders gewoon simpelweg niet in kunnen komen.
Geplaatst: 28 mei 201411 j Auteur Ik zou ze inderdaad ook voor in de boom kunnen maken,maar ik heb nu gekozen voor de sta versie,op en staak,zoals het heksenhoedje. Er gaat in ieder geval één bij de roos.Ja hoor,ik heb ook tussendoor foto's.
Geplaatst: 28 mei 201411 j Waar ze dan ook komen te hangen/ staan, ik vind ze verdraaid leuk , die potjes!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.