jelmerh Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Hooi, Weet iemand of het nog de tijd is om aardappels te planten?En waar kan je de pootaardappels kopen? ze groeien uit een bestaande aardappel, maar voordat daar een plantje op komt duurt een aantal weken. ben ik daar niet te laat mee?En kunnen deze pootaardappels gekocht worden bij intratuin? en wat voor aardappel is aan te raden gewoon voor avond eten? Alvast bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Jelmerh, kijk even hier : aardappels-t9691.html Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jelmerh Posted June 8, 2014 Author Share Posted June 8, 2014 ahja thanks daar heb ik wel wat aan. ik kom bijna elk weekend bij de intratuin zag de reclame van de aardappels bij de groente heel vaak maar nergens waren ze te bekennen.. ach morgen maar even kijken of ze dan wat hebben en anders idd bij de winkel kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts