Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

how-to-turn-a-pallet-into-a-vertical garden


kustlijn

Aanbevolen berichten

Lol vrij bizar. Arme plantjes ook, kan me niet voorstellen dat het prettig is om de wortels zo opgepropt te hebben. En wat raar dat ze al die takjes ook vastbinden..

En inderdaad is water geven vast erg lastig.

Ik zie op internet dat het ook veel gedaan word met orchideeën, dat snap ik 'ergens' nog wel, omdat die ook in de hoogte groeien in de natuur, op takken enzo, en veel water zelf al regelen met hun speciale wortels. Maar toch.. het lijkt me niet ideaal.

 

Deze vind ik nog wel gaan:

String-Garden-4.jpg

String+garden.jpg

En ik zag nog een plaatje van een OI kers die in de lucht hing, ook wel grappig.

Maar nog steeds ---> wat hebben ze nu toch weer verzonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas pindakaas .....het gaat niet op.

Ik bedoel.... het lukt niet om van een pallet een verticale tuin te maken.

De website waarnaar ik link, is een Amerikaanse website.

En de Amerikaanse pallets wijken af van de Euro pallets.

De ruimtes tussen de planken zijn zo klein, dat er maar een heel klein plantje er door heen kan kruipen.

 

Mocht je zo`n ouderwetse pallet tegenkomen, dan lukt het wel.

 

 

Sorry

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Europallets zijn ook te duur om te gebruiken, daar zit immers statiegeld op. Met de zogenaamde 'weggooi-pallets' zou je wel wat kunnen.

Het resultaat ziet er wel grappig en decoratief uit. Maar ik denk dat als je naar 'opbrengt' wil kijken, dat je meer hebt aan balkonbakken, in rijen boven elkaar aan de wand bevestigd. Makkelijker te onderhouden, en makkelijker iets te oogsten en iets anders weer in te planten. Tja, moestuin-ogen... wat we zien, willen we eten...

 

En voor goedkoop: dat soort bakken natuurlijk niet nieuw kopen, maar bietsen bij vrienden/familie, tweedehands voor een euro enzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...