teler.Erik Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 hier de vorderingen van het dakraamproject, ik zal proberen zo vaak mogelijk foto's te plaatsen! 25-04-11 tomaat:wortel:citroenmelisse: Isn't here, just there.. without the t...
teler.Erik Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Geplaatst: 26 april 2011 en zo kwam ik er vanmiddag bij thuis! de tomatenplantjes: de worteltjes: citroenmelisse: en ineens stampt de komkommer massaal uit de grond! Isn't here, just there.. without the t...
jasmin Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Gaat lekker snel, he?? Je ziet het gewoon groeien. Maar eh... 20 komkommerplanten in je dakraam..... lol!!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
teler.Erik Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Geplaatst: 26 april 2011 jaah gaat super snel! en die komkommer gaat echt nog wel verplant worden jah de tomaat komt denk ik in grote potten.. maar super om zo te zien ja! 8 dagen uit zaadjes.. schiet lekker op! Isn't here, just there.. without the t...
Miquel-nature Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Heb je planken erbij gehangen? En hoe groot zijn je dakramen? Kweker sinds 2010
teler.Erik Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Geplaatst: 26 april 2011 ... mijn dakraam is van normale grootte.. op het zuiden.. staat een tafel onder die tegen de muur geschroefd is.. Isn't here, just there.. without the t...
teler.Erik Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Geplaatst: 27 april 2011 413 Request Entity Too Large?? wat is dat voor melding dan? Isn't here, just there.. without the t...
teler.Erik Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Geplaatst: 27 april 2011 okeej vandaag geen foto's dus,, uploaden gaat niet krijg de hele tijd dezelfde melding: 413 Request Entity Too Large Isn't here, just there.. without the t...
Helly Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Verkleinen: rechtermuisklik op de foto -> Paint openen -> Afbeelding -> Formaat wijzigen -> Percentages aanpassen -> opslaan. Good things come in small packages
teler.Erik Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Geplaatst: 27 april 2011 cool hoe je onderschrift erbij past maar ik heb het lucV voorgelegd hij had hetzelfde probleem, word waarschijnlijk spoedig opgelost! Isn't here, just there.. without the t...
Helly Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Eehm ja, daar had ik nog niet eens op gelet Ik verklein het voor t uploaden. Nog nooit een probleem gehad. Is soms ook prettiger voor mensen met een trage pc. Good things come in small packages
hansm Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Wat is eigenlijk de bedoeling van het ''dakraam projekt"' wil je onder een dak raam groente gaan kweken , in huis Players only love you when they're playing.
teler.Erik Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Geplaatst: 28 april 2011 @ helly daar zit ook wel wat in ja.. maar het is ook mooi als je het in detail goed kan bekijken! @hansik groei de groenten op tot ze verplant kunnen worden, de kruiden wil ik laten staan en uiteraard uitbreiden (meer soorten)misschien dat ik nog wel ga proberen 1 komkommerplant binnen te houden ofzo,, kijke wat ie doet Isn't here, just there.. without the t...
teler.Erik Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Geplaatst: 28 april 2011 @ helly, ik heb de foto's toch maar verkleind, en nu wil het uploaden wel.. heel apart want eerst kon ik ze wel op volledige grootte uploaden.. dus wederom bedankt voor de tip! Isn't here, just there.. without the t...
jasmin Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Volgens mij mis ik iets... jij wilt alleen de plantjes daar opkweken? En daarna weg doen? Of heb je ook nog een plek waar je daarna verder gaat? http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
teler.Erik Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Geplaatst: 28 april 2011 Zo, eerst de foto's van gister nog even, Tomaat: wortel: citroenmellise: komkommer: basilicum: bieslook: en dan nu de foto's van vandaagzoals te zien is, groeit het als een gek! Tomaat: wortel: citroenmelisse: komkommer: basilicum: bieslook: zow, die staat er ook op,, van de telefoon, naar pc, verkleinen, uploaden... man man,, wat een werk haha tot morgen!! Isn't here, just there.. without the t...
teler.Erik Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Geplaatst: 28 april 2011 @ Jasmin ik heb ook nog een dakterras +/- 16m2 ook op het zuiden.. (gedeeld met medebewoners dus kan het niet volzetten )daar komen tomaat, komkommer en wortel hoogstwaarschijnlijk...en ik ga natuurlijk uitdelen aan familie en vrienden, hoe cool is zo'n kadootje! Isn't here, just there.. without the t...
teler.Erik Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Geplaatst: 30 april 2011 @ Nicolettejah he! kun je er zo mooi bij zeggen dat je er met liefde voor hebt gezorgd! het staat er nu zo mooi bij dat ik nog maar ff een fotorondje heb gedaan tomaat: wortel: komkommer: citroenmelisse: basilicum: bieslook: peterselie: Isn't here, just there.. without the t...
aardbeijim Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Nu pas begonnen met peterselie zaaien?Moet ik je anders plantjes opsturen? Ziet er goed uit allemaal. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
teler.Erik Geplaatst: 1 mei 2011 Auteur Geplaatst: 1 mei 2011 @ aardbeijim bedankt voor de complimenten! en wat de peterselie betreft, heb ik wel geduld maar dat is wel een van de minst snel groeiende kruiden heb ik wel door jah, ach alle goeie dingen komen langzaam! Isn't here, just there.. without the t...
aardbeijim Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Ik heb wel in de 50 plantjes en met dit weer groeien ze hard hoor.Welke heb je krul of platte? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
teler.Erik Geplaatst: 2 mei 2011 Auteur Geplaatst: 2 mei 2011 haha wow! ook groots aangepakt!ik heb gekrulde.. voor zover ik het kon vinden als jij de platte variant hebt, kun je er altijd een paar kwijt hier! Isn't here, just there.. without the t...
aardbeijim Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Ik heb de platte.Maar ik weet niet of verzenden gaat lukken. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
teler.Erik Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Geplaatst: 4 mei 2011 @ aardbeijimwaar woon je ergens? misschien kom ik ze dan wel eens oppikken, hangt er even van af! ook maar weer even een fotorondje gemaakt, werd wel weer tijd groeit als kool! ik heb op advies van Jasmin grote sateprikkers bij de tomaatplantjes gezet, ziet er goed uit zo! en ik heb een paar kweekbakken met potjes van een kameraad (die hovenier is, altijd handig ) gekregen, meteen maar even de verzameling aangevuld met marjolein, zaadjes zitten in de grond vanaf maandag 02 mei. hier de foto's: tomaat: wortel: peterselie: citroenmelisse: komkommer: basilicum: bieslook: (staat er maar zielig bij vind ik! iemand tips?) Isn't here, just there.. without the t...
Aanbevolen berichten