JDtje Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 hoi wie heeft er nog paar zaden over van de blad broccoli misschien over en een paar aardperen voor mij laat maar weten via PB al vast dank voor het lezen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jdw Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Wat bedoel je met bladbroccoli? Aardperen heb ik wel voor je, alleen een paar maandjes verder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDtje Posted June 17, 2014 Author Share Posted June 17, 2014 https://www.vreeken.nl/2007/pages/web_zaden.php?page=web_zaden_detail&zoekwoord=145140 blad broccoli is een oud vergeten groenten ok thanks al vast dat je aardperen voor me hebt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jdw Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Oh juist ja, die was ik inderdaad helemaal straalvergeten ja! leuke plant ook, dank voor het helpen herinneren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts