Malus. Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 (aangepast) Heey, Ik ben Malus een jongen van 13j en tuinier zelf volledig biologisch ik werk in de tuin van mijn papa een tuin van ongeveer 750m2. Ik ben nieuw hier sinds gisteren, en ik hoop dat ik veel mensen kan helpen. En ook dingen kan bijleren. Groetjes, Malus. Hieronder zie je foto's van de tomaatjes: 20 juni 2014 aangepast door Gast Quote -Vele handen maken licht werk.-
Stan Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bit Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 Een warm welkom voor elk jong enhousiastme ( uit die fotos word ik nauwelijks wijs, maar dat kan aan mij liggen. Ligt daar nou vers riet tussen de tomaten op de grond ? ) Quote
Malus. Geplaatst: 20 juni 2014 Auteur Geplaatst: 20 juni 2014 Nee, dat is guldenroede dat stond er eerst, maar we moesten plaats maken voor tomaten uit de serre. Want de serre stont boemvol. Sorry, voor de slechte fotokwaliteit. Quote -Vele handen maken licht werk.-
Malus. Geplaatst: 20 juni 2014 Auteur Geplaatst: 20 juni 2014 Dit is een volledig overzicht onze volledige tuin: Groetjes, Malus. Quote -Vele handen maken licht werk.-
rinus55 Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 Welkom Quote Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl
Connie Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 Hoi Malus welkom op het forum Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Malus. Geplaatst: 20 juni 2014 Auteur Geplaatst: 20 juni 2014 Dankje. Quote -Vele handen maken licht werk.-
Jorieke123 Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.