Geplaatst: 26 juni 201411 j De bladeren van onze bonen zien er vreemd uit. Vooral bladeren in de bovenste helft worden bobbelig en volgens mij groeit het ook niet meer en gaan ze langzaam verdorren.Ik zie verder geen beestjes of luizen.Weten jullie wat dit is?
Geplaatst: 26 juni 201411 j Te veel bemest? Verse stalmest gebruikt of zelfs verse paardenmest? Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 26 juni 201411 j Auteur Nee helemaal niet, staat zelfs in een hele arme grond en ik dacht dat het daaraan lag. Misschien hebben ze wel iets van de verdunde brandnetelgier meegekregen die ik op wortels van naastgelegen planten giet. Zou dat kunnen?
Geplaatst: 26 juni 201411 j Die courgette op de achtergrond heeft ook gele bladeren. Heb je nog meer planten die iets mankeren? Diegene die veel heeft, kan ook veel uitdelen.
Geplaatst: 26 juni 201411 j Courgette heeft veel mest nodig, geen arme grond.Misschien ziet hij er daarom wat gelig uit?
Geplaatst: 26 juni 201411 j Ik heb twee gele courgettes en die zien er ook zo uit, eerst wat groene bladeren en daarna gele, de vruchtbeginselen zijn ook geel. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 26 juni 201411 j Hier zijn de gele courgetten mooi groen van bladkleur. ik vermoed water of voeding te kort. Wat er met de bonen is? Lijkt erg op galmijt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.