boinkie Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Beste moestuinleden, Ik ben op zoek naar wat verschillende muntsoorten, in elk geval chocolademunt maar andere exotische soorten zijn ook welkom. Kan eventueel de mojitomunt ruilen. Mvg,Anja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Hoi wat zijn andere exotische soorten voor jou ? Je hebt de mentha x villosa welke een kruising is van M. spicata × M. suaveolens daar wil ik wel mee ruilen. De Mentha spicata 'Nana'(Marokaanse munt) en de bonte gembermunt en de aardbeimunt heb ik wel voor je de chocolademunt is nog wat klein om er een stek van te maken(zou ik met een week of wat nog wel kunnen maken). Bij intresse stuur maar een pb/pm waar e.e.a. heen mag. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 aardbei chocola banaan. Die kan ik je bezorgen pb je gegevens maar door Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts