appelvrouw Geplaatst: 6 augustus 2024 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2024 (aangepast) Ik kreeg weer allerlei heerlijke zaken van @Jorieke123om lekker op te smikkelen op Knarrestein! Zoals mooie en lekkere heirloomtomaten, paprika, komkommer, boontjes, krulandijvie en goudsbloemen. Een echte schat! Jammer dat ik niks had kunnen verzinnen om terug te geven.. In Hilversum kreeg ik een pindakaasboom, een klein goudsbloemplantje, enkele potjes jam en een boekweitplant, als ex Hilversummer heb ik daar een band mee, zie het wapen van H’sum. 6 augustus 2024 aangepast door appelvrouw 5 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 17 augustus 2024 Geplaatst: 17 augustus 2024 Buurvrouw: Pssst! Heb jij slagroom in huis? Ik heb aardbeien. Ik: Ja! Goeie deal! 6 Quote
appelvrouw Geplaatst: 24 augustus 2024 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2024 Allerlei lekkers waaronder lekkere plakkerige koffie koeken heerlijk geurende paprika’s tomaten biet en een halve koolrabi😎😃 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 25 augustus 2024 Geplaatst: 25 augustus 2024 Ik kreeg lege wijnflessen en doppen, pakken suiker, blikjes en een pak drinken, en 2 heerlijke chocoladebroodjes. 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Lia56 Geplaatst: 25 augustus 2024 Geplaatst: 25 augustus 2024 Komkommers ( had ik zelf voldoende ) maar ik kon ze zo lekker inmaken, dus deze kun je ook voor mij doen???? 2 Quote
jootje Geplaatst: 26 augustus 2024 Geplaatst: 26 augustus 2024 Lia56, je hebt dus geen komkommers gekregen maar een bak werk! 😂 2 Quote
Gitta Geplaatst: 26 augustus 2024 Geplaatst: 26 augustus 2024 Rode bieten van mijn moeder. Die heeft ze vandaag langs gebracht. 1 Quote
jootje Geplaatst: 27 augustus 2024 Geplaatst: 27 augustus 2024 Van het zusje die op vakantie was in Frankrijk…😊 6 Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 augustus 2024 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2024 Lekker Jo echte Noir de Crimee! Ik kreeg een heerlijke tas met verschillende soorten rijpe tomaten waarvan ik saus aan t maken ben.. de paprika’s en de basilicum voor de saus werden erbij geleverd😃 5 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 27 augustus 2024 Geplaatst: 27 augustus 2024 Da’s een goede leverancier, Jet! 😉 3 Quote
Gitta Geplaatst: 27 augustus 2024 Geplaatst: 27 augustus 2024 4 uren geleden, appelvrouw zei: Lekker Jo echte Noir de Crimee! Ik kreeg een heerlijke tas met verschillende soorten rijpe tomaten waarvan ik saus aan t maken ben.. de paprika’s en de basilicum voor de saus werden erbij geleverd😃 Dat is handig. Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 augustus 2024 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2024 Kijk wat een mooi doosje met stropharia’s..van Jorieke! Die gaan zo in de wok met wat witlof en gember 5 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Rookie Geplaatst: 31 augustus 2024 Geplaatst: 31 augustus 2024 Een heerlijke lunch met allerlei lekkere groente uet bij @Petrasmoestuin. En gezellig gebabbeld over moestuinen en zo.😄 3 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 31 augustus 2024 Geplaatst: 31 augustus 2024 Het was zeker heel gezellig weer. En altijd te kort. Ik leer altijd heel veel van je. Het is mijn eerste jaar en echt een vuurdoop jaar met slecht weer en slakken en ook nog fouten die ik maakte. Volgend jaar beter, dank zij jouw steun! 2 Quote
Gitta Geplaatst: 1 september 2024 Geplaatst: 1 september 2024 Gisteren bij vrienden gegeten. Oranje en gele puntpaprika's uit hun eigen tuin mee gekregen. 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 4 september 2024 Auteur Geplaatst: 4 september 2024 Een mooie doos met groentes van @Jorieke123 waaronder 🥔 🥔, 🥒, 🍅 rode kool en bietjes en ook palmkool voor bij de ontdooide worst😎😃Blij zijn wij! En hydrolaat voor de lastige huid. 5 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 4 september 2024 Geplaatst: 4 september 2024 Moespost van @polly168 met kardoula pepers erin. Superleuk! In mijn bescheiden optiek is moespost de leukste post. 6 Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 september 2024 Geplaatst: 6 september 2024 Visite gehad deze week een hele boel gekregen 2 soorten bonen wortels knolselder appels en peren tomaten en hulp maar vooral was het gezellig ! 6 Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 september 2024 Auteur Geplaatst: 7 september 2024 Ik kreeg een doosje met deze stoofperen! Iemand een idee welk ras het is? Het zijn korte en flink ronde peren. Geen blosje, Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 9 september 2024 Geplaatst: 9 september 2024 Ik kreeg een halve pompoen, dus we eten zo soep. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Gitta Geplaatst: 9 september 2024 Geplaatst: 9 september 2024 Mijn moeder kwam met rode bieten langs. Bij mij zijn die mislukt, bij haar juist wel heel goed gegaan. En ze heeft van mij weer een krop sla mee gekregen. Die worden bij haar steeds opgegeten door de slakken. Zo helpen we elkaar. 4 Quote
Gitta Geplaatst: 11 september 2024 Geplaatst: 11 september 2024 Oregano gekregen van iemand hier uit Apeldoorn. Vanmorgen opgehaald en in een pot gezet. Hopelijk slaat hij goed aan. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.