Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je vandaag gekregen?


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Jeetje @jootje wat gaaf! Dat je er maar enorm van mag genieten!

Ik heb vandaag wol gehaald. Via die advertentie van een boer in Zoeterwoude. Heel vriendelijke man. Nog even een rondje gelopen. Heel blij met de wol. Ook een stuk schoner dan verwacht, dus scheelt weer dagen schoonmaken. Helemaal blij!

b6cb0426af105edd45eb9efd25f48ebd.jpg

Dit zakje is om mee te vilten. Mooi bruin, grijs en een langharige wol.
284bc17cdcf2ebebc14f2be1988682a3.jpg

Van de witte wol ga ik proberen een deken te maken.

216e556808e03062aeb566e18ec585f6.jpg

  • Like 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Weer hulp gekregen, dit keer met het maken van een vloer voor een te plaatsen schuurtje. Dat klinkt simpel maar het was een beste klus. Eerst aarde afgraven, waarmee @Jorieke123 trouwens mooi de bakken vulde waar ik pompoenen in wil kweken, dan een big bag vol zand storten en afvlakken..dan die mega grind tegels erop waterpas leggen..Die tegels hadden we trouwens ook gekregen van @Joep123. Ook de lief van @Anna3 was bij de hulp ploeg. Er werden ook wat struiken uitgegraven en weer herplant en bewaterd. Een berg aarde werd nog afgegraven om rondom stevigheid te geven. Er werden stoelen afgevoerd en dozen voor de derde x versjouwd. Kanjers zijn het. 
We kregen ook lekkere postelein en enkele broden en de eieren werden aan de deur geleverd😀Een prachtige dag dus!

 

EE2BDCB0-8B6E-4AED-BBD6-91407A7DC3A7.jpeg

959AD479-522E-4981-8C0A-BC52FDF16B30.jpeg

C3F5688E-1225-4B94-9539-714B85AF2488.jpeg

  • Like 9

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gekregen, maar ik heb er al eentje. Wie o wie maak ik blij met deze eg?

Kost niets, maar opsturen ga ik niet aan beginnen, je zal er voor naar oost-Groningen moeten.

Bij aankomst is er koffie...☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een vriendin eergisteren twee kratten met peren gekregen, die allemaal snel op moesten. Gisteren direct een passeerzeef besteld omdat ik mijzelf dat niet zag schillen en ontpitten allemaal, en omdat ik bedacht dat dat straks met de tomaten ook handig is. Bleek de beste keus uit 2024 te hebben besteld, lol. Hij is inderdaad super handig!  Maar wát een werk… Enfin, er staan nu 11 potten met perenmoes vacuum te trekken. Een aantal heb ik al  her en der beloofd, maar wat een feestje zeg. En dit is nog maar de helft. Ik zie het overigens niet met de paasdagen gebeuren dat ik nog een hele middag in de keuken ga staan, dus dat zal dinsdag worden. Wat er dan nog van over is. Maar dat is niet erg. Dit was sowieso super.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gek op Helleborus en heb zelf al verschillende kleuren in de schaduwtuin. Mijn vader had wat zaailingen uit zijn tuin voor mij opgepot. Ik laat ze de voorlopig in hun potje verder groeien. Als ze groot en sterk zijn, zet ik ze in de tuin. 

 

PXL_20240401_123728420.thumb.jpg.42311c8c92d78751a83ba079c74f58e9.jpg

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn buurvrouw was in haar kruidentuin aan het wieden, en nu heb ik stekjes van griekse alant, spitslobbige vrouwenmantel, zoete guldenroede, gulden sleutelbloem en gewone agrimonie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een heleboel glimlachjes en "natte" knuffels van mijn clienten... die mochten lekker in mijn tuintje bezig zijn... moet ze nog wel even leren wat wel of geen onkruid is 😁

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...