Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je vandaag gekregen?


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Jarig vandaag. Samen met vriendin rollen behang uitgezocht en kado gekregen om muren huiskamer opnieuw te doen. 

De twee kleine muren krijgen een printje, één palm printje wat donker is en meteen opvalt, en één met een een of ander blad maar dan heel subtiel. Dan twee lichtje tintjes. Waarvan de donkerste aan de raam kant komt en de lichtste tint op de muren die het verst van de ramen af staan. Heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Wordt gok ik wel een rotwerkje om van alle muren de structuur verf te verwijderen.

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, redzebra zei:

Gelukkige verjaardag, verjaardag 's genoot


Gefeliciteerd🥳

 

Enne dus ook de verjaardag van jou RedZebra? Dan ook jij van harte en beiden een mooi nieuw levensjaar gewenst🌞

  • Thanks 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een leuke kleine planten ruil beurs gaf mij even het gevoel van de tuinclub in Frankrijk terug💚.

Aardige mensen met een bak of doos vol met plantjes uit eigen tuin en ook wat zaai werk. Kies maar uit.

Ik heb twee paprika planten, een Alpen sla, enkele kleine slaatjes, een gevlekte dovenetel (paars)en een potje met snijbietzaailingen meegenomen.

  • Like 3

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mooi boek binnen gekregen voor mijn verjaardag (20 april) van een vriend!

 

Het is een prachtig boek over Tuinboa’s mijn andere hobby, ook een super ontspannende hobby, zondag 2 juni gaan we weer een nieuwe Tuinboa aanschaffen op de reptielen beurs in Houten, ons doel is om er mee te gaan kweken en zodoende nieuwe aanwas terug te leveren aan de hobby.

 

IMG_0426.jpeg

 

IMG_0427.jpeg

 

IMG_0428.jpeg

 

1 van onze Tuinboa’s “ Venom “,

IMG_0385.jpeg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...