druivelaar15 Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 (edited) Hallo! Ik ben nieuw, dus zal ik me even voorstellen. Ik ben een jongen van 15 jaar die nu aan zijn 4de moestuinseizoen is begonnen. Ik werk vooral in een serre, een nieuwe glazen serre, mijn vorige van plastic is vorig jaar tijdens een storm kapotgewaaid . Mijn mama werkt in het andere deel van de moestuin. Ik vind het (als 1 van de enigen van mijn leeftijdsgenoten) heel tof om te 'moestuinieren'. Voor het eerste jaar lijken mijn tomatenplanten geen ziektes te hebben! Ik heb het al 3 keer geprobeerd maar nu lijkt het te lukken! Ik heb juist mijn eerste kerstomaten geoogst! Hieronder een paar foto's van de serre imgupload/uploads/WP2014062500557731403877497.jpg[/img] Edited June 27, 2014 by Guest Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit Link to comment Share on other sites More sharing options...
druivelaar15 Posted June 27, 2014 Author Share Posted June 27, 2014 Hier nog een paar foto's! Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frodo Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Welkom. Ik ben niet jaloers op zo'n mooie kas, nee hoor! Leuk dat de tomaten (eindelijk) gelukt zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Welkom en heel leuk dat je op jou leeftijd zo met het moestuinieren in de weer bent. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Look Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Welkom, welkom! Mijn kleindochter van 12 komt in de vakantie speciaal logeren om in de groentetuin te werken. Ze gaat nu naar het tweede jaar van het VWO en ze is de enige in haar klas die het leuk vindt! Ik ben trouwens stikjaloers op de serre. Quote Diegene die veel heeft, kan ook veel uitdelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rinus55 Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Welkom Quote Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
druivelaar15 Posted June 28, 2014 Author Share Posted June 28, 2014 Bedankt allemaal! @Look Heel tof dat je kleindochter komt! We hebben nu toch genoeg tijd om te moestuinieren nu de vakantie begonnen is Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
druivelaar15 Posted June 29, 2014 Author Share Posted June 29, 2014 Dank u! Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balto Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Leuk inderdaad dat je op jouw leeftijd actief bent met moestuinieren, dat zie je niet zo veel. Je hebt een mooie kas, ben jaloers hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Ziet er goed uit Leuke hobby, zouden meer jongeren leuk vinden als ze het konden proberen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
druivelaar15 Posted June 30, 2014 Author Share Posted June 30, 2014 @Balto mijn serre heeft blijkbaar succes! Je bent al de derde die jaloers is! Bedankt voor je reactie! @geertlaurent niet veel jongeren hebben het geduld om te moestuinieren... spijtig... Bedankt voor je reactie! Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qballbeg Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 Mooi hoor, flinke kas ook. Doe mij er ook maar zo een Quote De entertainment site van Nederland: http://www.nwtv.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 Welkom Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts