Geplaatst: 9 juli 201411 j Komt natuurlijk goed joh! Maar hopelijk deze keer zonder penalty's > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 9 juli 201411 j dit is juist mooi om naar te kijken.ze zijn duidelijk aan elkaar gewaagd, spannend!
Geplaatst: 9 juli 201411 j We krijgen iig wel waar voor ons geld het gaat enkel weer een latertje worden. En spannend. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 9 juli 201411 j weet jenneke wel dat ze ook nu weer naar buiten moet? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 9 juli 201411 j Nee ik denk dat we winnen en dat Jenneke al naar bed is Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 9 juli 201411 j Pff nog ff en ben een hart patient, morgen ga de wekker ook nog eens om vijf uur poeh poeh laat dat doelpunt nu maar komen.
Geplaatst: 9 juli 201411 j Al heb je het niet aan je hart je krijgt het wel van die spanning(dat is echt niet goed voor een mens).Nog 15 min. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 9 juli 201411 j Wordt weer penaltys. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 9 juli 201411 j Balen.. Hopelijk gaat het goed.. Hebben we straks twee penalty killers in het elftal > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 9 juli 201411 j Fingers crossed Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 9 juli 201411 j Met een Ajax hart zeg ik jammer maar we zijn er uit. Hij heeft top gekeept maar, nee hier heb ik geen vertrouwen in. En ook Vlaar Edit : en laat duidelijk zijn Jasper en Vlaar hebben ons er door gesleept. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 9 juli 201411 j Jasper en Vlaar inderdaad. Maar ik heb nog vertrouwen! Geeft hopelijk geluk. Succes met jullie hart
Geplaatst: 9 juli 201411 j Het is klaar Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 9 juli 201411 j Helaas pindaboter Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 9 juli 201411 j Boeiend! Wie had van te voren gedacht dat we in de halve finale zouden terecht komen? Wat mij betreft geen depressief gedoe.. Je moet ooit tevreden kunnen zijn En cillessen had die laatste bal wel bijna te pakken.. Scheelde enorm weinig zeg > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 9 juli 201411 j Nu maar hopen dat Duitsland de beker pakt. En dat die de Argentijnen dan wel kunnen oprollen. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 9 juli 201411 j Heel erg balen.. Maar inderdaad, we hebben lang van dit WK kunnen genieten! Ik was eerst echt niet voor Duitsland, maar ik zeg eerlijk dat ik hoop met heel mijn hart dat ze die argentijnen helemaal in gaan maken!!
Geplaatst: 9 juli 201411 j Dan nog ? Die gouden krul zou echt niet nog eens gebeuren. jammer en de wedstrijd die nu nog gaat komen voor onze jonges gaat een ramp worden(voor hun dan he niet voor ons ). Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 9 juli 201411 j toch was de kans dan groter geweest. 2x stoppen is haalbaar voor krul. nu idd verder voor Duitsland. eigenlijk vooral omdat ik Brazilië gun dat Argentinië verlies (Argentinië-Brazilië is net zoiets als Nederland-Duitsland)
Geplaatst: 9 juli 201411 j Tja jammer, maar ze hebben het goed gedaan Morgen lekker Tour de France kijken (vind ik eigenlijk veel leuker )
Geplaatst: 10 juli 201411 j Jammer dat die Argentijnen met zo'n voetbal voorbij Zwitserland, België en Nederland geraakt zijn Als Messi nu ook nog de winning-goal zou maken tegen Duitsland ontvangt hij volgens mij ook nog de (totaal onterechte) beste speler van het toernooi trofee.
Geplaatst: 11 juli 201411 j Robben was de besteDie krijgt van mij een troffee Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.