Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

WK voetbal

Featured Replies

Geplaatst:

dit is juist mooi om naar te kijken.

ze zijn duidelijk aan elkaar gewaagd, spannend!

Geplaatst:

We krijgen iig wel waar voor ons geld het gaat enkel weer een latertje worden. En spannend.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

weet jenneke wel dat ze ook nu weer naar buiten moet?

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Nee ik denk dat we winnen en dat Jenneke al naar bed is

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Spannend is het zeker!! Huntelaar er nu in en dan gaan we scoren!

Geplaatst:

Pff nog ff en ben een hart patient, morgen ga de wekker ook nog eens om vijf uur poeh poeh laat dat doelpunt nu maar komen.

Geplaatst:

Al heb je het niet aan je hart je krijgt het wel van die spanning(dat is echt niet goed voor een mens).

Nog 15 min.

Geplaatst:

Wordt weer penaltys.

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Fingers crossed

Geplaatst:

Met een Ajax hart zeg ik jammer maar we zijn er uit. Hij heeft top gekeept maar, nee hier heb ik geen vertrouwen in. En ook Vlaar

Edit : en laat duidelijk zijn Jasper en Vlaar hebben ons er door gesleept.

Geplaatst:

Jasper en Vlaar inderdaad. Maar ik heb nog vertrouwen! Geeft hopelijk geluk. Succes met jullie hart

Geplaatst:

Het is klaar

Geplaatst:

Helaas pindaboter

Geplaatst:

Boeiend! Wie had van te voren gedacht dat we in de halve finale zouden terecht komen? Wat mij betreft geen depressief gedoe.. Je moet ooit tevreden kunnen zijn

En cillessen had die laatste bal wel bijna te pakken.. Scheelde enorm weinig zeg

Geplaatst:

Nu maar hopen dat Duitsland de beker pakt. En dat die de Argentijnen dan wel kunnen oprollen.

Geplaatst:

jammer dat er geen wissels meer over waren...

Geplaatst:

balen.............

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Heel erg balen.. Maar inderdaad, we hebben lang van dit WK kunnen genieten! Ik was eerst echt niet voor Duitsland, maar ik zeg eerlijk dat ik hoop met heel mijn hart dat ze die argentijnen helemaal in gaan maken!!

Geplaatst:

Dan nog ? Die gouden krul zou echt niet nog eens gebeuren. jammer en de wedstrijd die nu nog gaat komen voor onze jonges gaat een ramp worden(voor hun dan he niet voor ons ).

Geplaatst:

toch was de kans dan groter geweest. 2x stoppen is haalbaar voor krul.

nu idd verder voor Duitsland. eigenlijk vooral omdat ik Brazilië gun dat Argentinië verlies (Argentinië-Brazilië is net zoiets als Nederland-Duitsland)

Geplaatst:

Tja jammer, maar ze hebben het goed gedaan

Morgen lekker Tour de France kijken (vind ik eigenlijk veel leuker )

Geplaatst:

Jammer dat die Argentijnen met zo'n voetbal voorbij Zwitserland, België en Nederland geraakt zijn

Als Messi nu ook nog de winning-goal zou maken tegen Duitsland ontvangt hij volgens mij ook nog de (totaal onterechte) beste speler van het toernooi trofee.

Geplaatst:

Robben was de beste

Die krijgt van mij een troffee

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.